Przetargi.pl

PRZEBUDOWA ULICY POLNEJ W RUDYSZWAŁDZIE - ETAP II - odcinki I i IV o łącznej dł.ok.340 m

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2014-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

    PRZEBUDOWA ULICY POLNEJ W RUDYSZWAŁDZIE - ETAP II - odcinki I i IV o łącznej dł.ok.340 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Przebudowa ulicy Polnej w Rudyszwałdzie - ETAP II - odcinki I i IV o łącznej dł.ok.340 m, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
    Zadanie obejmuje przebudowę odcinków I i IV ul. Polnej w Rudyszwałdzie o łącznej dł.ok.340 m, w zakresie m.in.:
    - rozbiórka nawierzchni asfaltowej celem włączenia do ul. Głównej,
    - roboty ziemne dotyczące wykonania kanalizacji odwadniającej,
    - wykonanie studni rewizyjnych ? 1000 i studzienek ściekowych ? 500 wraz z przykanalikami ? 160,
    - wykonanie kanalizacji odwadniającej z rur PCV ? 315 i ? 200 i zasypanie kanalizacji kruszywem mineralnym jako wymiana gruntu,
    - roboty ziemne dotyczące korytowania pod konstrukcją drogi,
    - ułożenie krawężnika,
    - wykonanie podbudowy - warstwy: odsączająca - 10 cm, dolna - 15 cm i górna - 8 cm,
    - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z 2-ch rzędów kostki betonowej,
    - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej: warstwa wiążąca i warstwa ścieralna 4 cm,
    - wykonanie odwodnienia liniowego przy włączeniu do ul. Głównej,
    - odbudowa włączenia do istniejącego rowu, zabudowanie bariery ochronnej przy rowie,
    - regulacja studzienek wodociągowych i gazowych,
    -plantowanie skarp, poboczy i humusowanie z obsianiem trawą.
    2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
    a) roboty budowlane obejmujące: roboty przygotowawcze; roboty rozbiórkowe i ziemne; roboty w zakresie budowy dróg; wykonanie elementów odwodnienia;
    b) organizację budowy, obejmującą:
    - organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    - odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich,
    - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie - Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia,
    - odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
    3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie prace prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania.
    4. Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
    a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Zał. Nr I,
    b) Przedmiar robót - Zał. Nr II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00zł (słownie: osiem tysięcy złoty). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach