Przetargi.pl

Przebudowa ul. Długiej w Zabełkowie, cz. I

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2015-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

    Przebudowa ul. Długiej w Zabełkowie, cz. I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Przebudowa ul. Długiej w Zabełkowie, cz. I, która obejmuje wg projektu: ETAP I - od punktu A do B, od przejazdu kolejowego do posesji nr 44 - długości ok. 680,79 oraz część Etapu II - oznaczony w przedmiarze jako 2A - od punktu B do F, od posesji nr 44 do skrzyżowania z ul. Jana - długości ok. 325,06, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
    Na zadanie zostanie złożony wniosek o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 7.1.2. Modernizacja i rozbudowa infrastruktury uzupełniającej kluczową sieć drogową, Priorytet VII. Transport Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
    Zadanie obejmuje:
    - przygotowanie terenu - roboty przygotowawcze, roboty pomiarowe;
    - roboty ziemne, wzmocnienie podłoża pod konstrukcją jezdni: doziarnienie gruntu pospółką i stabilizowanie cementem;
    - wykonanie odwodnienia - kolektora kanalizacji deszczowej PVC wraz ze studzienkami ściekowymi z wpustem jezdniowym, połączonych przykanalikami ze studniami rewizyjnymi betonowymi;
    - wykonanie drogi z betonu asfaltowego - warstwy ścieralna i wiążąca na podbudowach z kruszywa kamiennego łamanego i na warstwie odsączającej z piasku, ograniczonej krawężnikami normalnymi, po prawej stronie oraz najazdowym, po lewej stronie;
    - wykonie wjazdów z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej, podbudowach tłuczniowych i warstwie odsączającej z piasku, ograniczonych krawężnikami najazdowymi;
    - wykonanie chodnika w części 2A z kostki betonowej (przełożonej z chodnika istniejącego) na podsypce cementowo piaskowej, podbudowie tłuczniowej i warstwie odsączającej z piasku;
    - zamontowanie znaków drogowych;
    - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki;
    - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
    2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
    1) roboty budowlane obejmujące: roboty przygotowawcze; roboty ziemne; roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania i wykonywania nawierzchni dróg oraz kanałów ściekowych,
    2) organizację budowy, obejmującą:
    a) organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich,
    c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie - Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia,
    d) odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
    3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie prace prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania.
    4. Dokumentu opisujące przedmiot zamówienia stanowią załączniki do SIWZ.
    Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających oraz przeprowadzenia aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach