Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg
- Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
- Data zamieszczenia: 2016-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
ul. Główna 5
47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
REGON: 27625844000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa boiska sportowego, kortu tenisowego, bieżni i skoczni do skoku w dal przy ZSO w Bieńkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Przebudowa boiska sportowego, kortu tenisowego, bieżni i skoczni do skoku w dal przy ZSO w Bieńkowicach, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji pn. Przebudowa boiska sportowego, kortu tenisowego, bieżni i skoczni do skoku w dal wraz z przyłączeniem kanalizacji deszczowej i obiektami pomocniczymi - projektach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
Zakres zadania obejmuje m.in. przebudowanie lub wykonanie następujących obiektów sportowych::
- boisko wielofunkcyjne (dł. 32,00 m; szer. 17,00 m); nawierzchnia syntetyczna - przebudowa;
- kort tenisowy (dł. 34,70 m; szer. 17,10 m); nawierzchnia syntetyczna- przebudowa;
- bieżnia (dł. 67,50 m; szer. 5,05 m); nawierzchnia syntetyczna;
- skocznia (dł. 34,50 m; szer. 2,90 m); nawierzchnia syntetyczna.
oraz
- przygotowanie terenu - roboty przygotowawcze;
- roboty ziemne: rozbiórkę nawierzchni sportowych z mączki ceglanej i częściową rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej oraz demontaż betonowych koryt odwadniających przy krawędziach obiektów; wykonanie stopni gruntowych na skarpę od strony północnej; roboty makroniwelacyjne oraz wykończeniowe; plantowanie, wyprofilowanie spadków terenu i skarp po obwodzie i powierzchni pomiędzy obiektami, wykonanie humusowania i nawierzchni trawiastych na skarpach, pomiędzy obiektami oraz wokół obiektów; przygotowanie rezerwy terenu o nawierzchni trawiastej;
- instalacje zewnętrzne niezbędne dla funkcjonowania obiektu tj. - drenowanie terenu, instalacja zewnętrznej kanalizacji deszczowej z przyłączem do sieci zewnętrznej, instalacja oświetlenia zewnętrznego terenu - tylko kortu tenisowego, wraz z zasilaniem i aparatem wrzutowym;
- wykonanie i przebudowa ogrodzenia boisk oraz kompleksu sportowego wraz z bramami, furtkami i budowa piłkochwytów przy boisku i korcie tenisowym;
- wyposażenie obiektu w urządzenia pomocnicze - ławki parkowe mocowane do podłoża, kosze na śmieci, dodatkowe bramki do piłki ręcznej i osprzęt boiska do tenisa ziemnego itp.;
- wykonanie odcinków powierzchni utwardzonych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej jako uzupełnienie i częściowa wymiana nawierzchni istniejącej oraz wykonanie odcinków powierzchni utwardzonych ażurowych przy ławkach.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) roboty budowlane obejmujące: przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; roboty związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi; roboty w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej i linii energetycznych; roboty w zakresie budowy dróg;
2) organizację budowy, obejmującą:
a) organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich,
c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie - Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia;
d)odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
3. W zakres wykonania zamówienia winny ponadto wchodzić wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczenie geodezyjnej obsługi inwestycji; (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonanie wszystkich czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów kontrolnych związanych z prawidłowością prowadzonych robót; dokonanie wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także innych czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania.
4. Dokumentu opisujące przedmiot zamówienia stanowią załączniki do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających oraz przeprowadzenia aukcji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium:
Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złoty). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27