Przetargi.pl

ODBUDOWA DROGI GMINNEJ - SIĘGACZ ul. ODRZAŃSKIEJ w KRZYŻANOWICACH w km od 0+000 do 0+302

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

    ODBUDOWA DROGI GMINNEJ - SIĘGACZ ul. ODRZAŃSKIEJ w KRZYŻANOWICACH w km od 0+000 do 0+302
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Odbudowa drogi gminnej - sięgacz ul. Odrzańskiej w Krzyżanowicach w km od 0+000 do 0+302, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
    Zadanie obejmuje wykonanie sięgacza w km od 0+000 do 0+302 w zakresie m.in.:
    - przygotowanie terenu,
    - rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych wraz z załadunkiem i transportem płyt na odległość 6 km,
    - karczowanie drzew wraz z wywozem,
    - wykonanie korytowania na gł. 30 cm na całej szerokości jezdni 1504,5 m2,
    - odwóz urobku na odległość 6 km wraz z utylizacją,
    - wykonanie podbudowy: warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, warstwa dolna podbudowy gr. 20 cm, warstwa górna gr. 8 cm,
    - wykonanie nawierzchni z mieszanek miner-bitum. warstwa wiążąca gr. 4 cm,
    - wykonanie nawierzchni z mieszanek miner-bitum. warstwa ścieralna gr. 6 cm,
    - regulacja 2- ch studzienek ściekowych,
    - wykonanie żelbetowej ściany oporowej na dł. 22 m,
    - plantowanie i utwardzenie destruktem asfaltowym poboczy na szer. 0,5 m,
    - roboty pomiarowe - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, dł. drogi 302 m.
    2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
    1) roboty budowlane obejmujące: roboty przygotowawcze; roboty rozbiórkowe i ziemne; roboty w zakresie budowy dróg;
    2) organizację budowy, obejmującą:
    a) organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich;
    c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie - Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia;
    d) odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
    3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie prace prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania.
    4. Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
    a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Zał. Nr I,
    b) Przedmiar robót (zgłoszenie, plan sytuacyjny, przekrój konstrukcyjny) - Zał. Nr II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złoty). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach