Przetargi.pl
Boisko dla wszystkich - inwestycja polegająca na budowie boiska piłkarskiego wraz z zapleczem sanitarno- szatniowym z przyłączami i instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, oświetleniem, ogrodzeniem, piłkochwytami, utwardzeniem terenu i elementami wyposażenia toru do biegu sztafetowego dla zawodów sportowo-pożarniczych w miejscowości Niedrzwica Duża gmina Niedrzwica Duża

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Boisko dla wszystkich - inwestycja polegająca na budowie boiska piłkarskiego wraz z zapleczem sanitarno- szatniowym z przyłączami i instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, oświetleniem, ogrodzeniem, piłkochwytami, utwardzeniem terenu i elementami wyposażenia toru do biegu sztafetowego dla zawodów sportowo-pożarniczych w miejscowości Niedrzwica Duża gmina Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Boisko dla wszystkich - inwestycja polegająca na budowie boiska piłkarskiego wraz z zapleczem sanitarno- szatniowym z przyłączami i instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, oświetleniem, ogrodzeniem, piłkochwytami, utwardzeniem terenu i elementami wyposażenia toru do biegu sztafetowego dla zawodów sportowo-pożarniczych w miejscowości Niedrzwica Duża gmina Niedrzwica Duża. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ, tj. dokumentacja projektowa: a) Wynagrodzenie wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w momencie podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony zawierający ceny jednostkowe i wartość robót wykonany na podstawie przedmiaru robót. Kosztorys będzie miał charakter pomocniczy przy rozliczeniu się Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim z wykonanej inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umówionej. c) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: - doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich - usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy - organizacją placu budowy w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną; - wykonaniem wszelkich robót nie ujętych w przedmiarze robót a mających wpływ na prawidłowe działanie wbudowanych urządzeń i niezbędnych elementów - wykonaniem wszelkich elementów nie ujętych w przedmiarze a ujętych w projekcie budowlanym - wykonaniem wszystkich prac zgodnie z projektem budowlanym w przypadku rozbieżności pomiędzy projektem a przedmiarem. - wywiezieniem humusu pozostałego po wykonaniu prac na odl. do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego - usunięciem i zagospodarowaniem ewentualnych karp w ilości do 5 szt. znajdujących się na terenie objętym pracami - zagospodarowaniem we własnym zakresie gruzu powstałego z rozbiórki elementów znajdujących się na terenie objętym pracami - utylizacją pokrycia dachowego z eternitu z rozbieranego budynku - zgodnie z obowiązkami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 z późn. zm.) - demontażem istniejącego ogrodzenia, piłkochwytów i sprzętu sportowego - materiał pozostanie do dyspozycji Zamawiającego - malowaniem linii boiskowych wg projektu - wykonaniem badania wskaźnika zagęszczenia gruntu 2. Wykonawca po zakończeni prac przedłoży dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB (w tym powykonawczą inwentaryzację geodezyjną całego obiektu). Kierownik budowy będzie uczestniczył podczas przeglądu obiektu przez pracowników PINB przy kontroli przeprowadzanej w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3. Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty, DTR oraz inne niezbędne do eksploatacji dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia oraz niezbędne badania laboratoryjne 4. Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy. 5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. 6. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz SIWZ a niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego . Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu określenia rodzaju i sposobu wykonania prac. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót a wynikających z dokumentacji technicznej, SIWZ i niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca zrealizuje te prace na własny koszt. 7. Szczegóły dotyczące wykonania elementów zamówienia: a) Wyposażenie toru do biegu sztafetowego dla zawodów sportowo-pożarniczych musi być zgodne z zapisami Regulaminu Zawodów Sportowo- pożarniczych Ochotniczych Straży Pożarnych z dnia 10.02.2011 r. - stanowiącego załącznik do SIWZ (dokumnet znajduje się w dokumentacji projektowej dot. robót budowlanych). b) Trawa na boisku -w dniu odbioru końcowego zasiana trawa winna być co najmniej po jednym koszeniu zgodnie z dokumentcają projektową i szczegółową specyfikacją techniczną. c) Zaplecze sanitarno- szatniowe o wymiarach wg projektu wykonać w technologii tradycyjnej murowanej. Grubość ściany- 18 cm. Wykończenie wewnętrzne ścian- tynk cementowo- wapienny. Wykończenie zewnętrzne- tynk cementowo- wapienny. Kolor budynku do uzgodnienia z Zamawiającym. Stolarka okienna i drzwiowa z PCV. Podbitka - drewniana. Drzwi zewnetrzne - pełne z elementami do osób niepełnosprawnych. Pozostałe elementy budynku zgodnie z projektem. Pokrycie dachowe- gont bitumiczny, kolor do uzgodnienia z zamawiającym. Wykonawca przed montażem wyposażenia ( umywalki 8 szt, sedesy 4 szt, brodziki 5 szt, armatura - ceramiczna typowa, stolik 1 szt. krzesła 3 szt, ławki - siedzisko drewniane, konstrukcja metalowa i wieszaki zgodnie z rysunkiem) uzgodni z Zamawiającym jego rodzaj przedstawiając odpowiednie typy, modele i dane techniczne. Pomieszczenie higieniczno- sanitarne dla osób niepełnosprawnych winno być odpowiednio wyposażone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przed ułożeniem glazury i terakoty przedstawi Zamawiającemu wzory i kolory do akceptacji. d) Ogrodzenie boiska. Ogrodzenie systemowe zgodnie z projektem. Bramy i furtki wyposażone w zamki. e) Piłkochwyty - Piłkochwyty systemowe z siatki polipropylenowej o grubości splotu 5 mm, wielkość oczka 5 x 5 cm. Słupy z kształtowników zamkniętych. Wysokość i rozstaw zgodnie z projektem. f) Oprawy oświetleniowe i słupy. Parametry techniczne, jakie powinny spełniać oprawy oświetleniowe zostały określone w projekcie technicznym. Przed montażem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej 3 modele opraw oświetleniowych i słupów do zaakceptowania wybranego modelu przez Zamawiającego. 8. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały , które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. Wykonawca wraz z Zamawiającym w terminie do 31.05.2015 r. i 31.05.2016 r. dokona w ramach gwarancji przeglądu boiska w celu oceny płyty boiska. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokona napraw. 9. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne zgody i zezwolenia na prowadzenie robót a także zastosuje się do Warunków Przyłączenia nr WP 70580 z dnia 02.04.2013 r. wydanych przez PGE warunków technicznych dla przyłącza wodociągowego z dnia 02.04.2013 r. oraz opinii ZUDP nr GGZ.6630.-1544/2013 z dnia 02.09.2013 r. 10. Wykonawca opracuje, przygotuje odpowiednie materiały i przekaże je Zamawiającemu w celu podpisania umowy o dostarczanie energii przez PGE. 11. Na powyższe zadanie Gmina Niedrzwica Duża złożyła wniosek o dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.2.2014 4. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy Niedrzwica Duża przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach