Przetargi.pl
Boiska zewnętrzne na terenie J.W. 2305 Warszawa

Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze Stołecznego Zarządu Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7753051 - 3 , fax. 022 7753420
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze Stołecznego Zarządu Infrastruktury
    ul. Paderewskiego 12 12
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7753051 - 3, fax. 022 7753420
    REGON: 01305805000020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzrbndm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostki progowe podsektora rządowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Boiska zewnętrzne na terenie J.W. 2305 Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie boisk zewnętrznych w okolicy budynku nr 56 w tym: - drenaż boisk; - nawierzchnie drogowe (konstrukcyjne boisk); - ogrodzenie boisk; - nawierzchnia boiska do piłki ręcznej/nożnej wraz z wyposażeniem; - nawierzchnia boiska do koszykówki wraz z wyposażeniem; - nawierzchnia kortu tenisowego / boisko do siatkówki wraz z wyposażeniem. JW.2305 Warszawa. Zakres zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 3. Nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 4. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca udokumentuje wykonanie prac o wartości min. 400 000,00 PLN każda. 6. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi stosowne uprawnienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń; uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające członkostwo i opłacenie składek OC za 2009r. lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek zgodnie z ustawą samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi 1 kierownika robót i 12 robotników budowlanych. Uprawnienia powyższych pracowników muszą obejmować wszystkie branże oraz wszystkie kategorie robót związane z realizacją przedmiotu umowy. 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. Posiadają polisę OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500 000,00 PLN. 9. Posiadają zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. 10. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń; uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające członkostwo i opłacenie składek OC za 2009r. lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek zgodnie z ustawą samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 10. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty pięciocyfrowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja powinna zawierać potwierdzenie z banku, w którym Wykonawca posiada swój rachunek, że średnie saldo za okres ostatnich 6 miesięcy poprzedzających datę wystawienia dokumentu, zamykało się kwotą pięciocyfrową. 11. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na materiały użyte przy wykonaniu przedmiotu umowy. Dokumenty te powinny być dostarczone inspektorowi nadzoru Zamawiającego przed wbudowaniem. W celu potwierdzenia, że zastosowane do realizacji zamówienia materiały odpowiadają powyższym wymaganiom Oferent zobowiązany jest do dołączenia do oferty w/w stosownych dokumentów certyfikujących o ile je posiada w chwili składania oferty, a w innym przypadku do złożenia oświadczenia w tej sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzrbndm.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach