Przetargi.pl
Bezspoinowego systemu ociepleń i remontu dachu z ociepleniem segm. SPORTOWY ZSO nr 1 ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Wojska Polskiego 27
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7514247 w. 17 , fax. 081 7591520 (21)
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1
    ul. Wojska Polskiego 27 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 7514247 w. 17, fax. 081 7591520 (21)
    REGON: 43033676700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezspoinowego systemu ociepleń i remontu dachu z ociepleniem segm. SPORTOWY ZSO nr 1 ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania są: Roboty remontowe zewnętrzne: 1.Bezspoinowy system ociepleń segm. SPORTOWY wraz z wymianą obróbek blacharskich 2.Remont dachu - ocieplenie wełną mineralną (przez wdmuchiwanie do pustki stropodachowej) na obiektach posiadających stropodachy, ocieplenie dachu sali gimnastycznej płytami styropianowymi obustronnie oklejonymi papą, krycie papą termozgrzewalną - ZSO nr 1 ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). 2) Wadium może być wnoszone w następujących formach : a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: a) w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego (wpłynięcia kwoty na konto Zamawiającego). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Odział w Świdniku Nr 51 1020 3176 0000 5702 0013 7950 b) w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, oryginały tych dokumentów muszą być zdeponowane w kasie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Świdniku. w terminie składania wadium, natomiast kopie potwierdzenia zdeponowania tych dokumentów muszą być dołączone do oferty. 4) Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Gwarancja wpłaty wadium musi być bezwarunkowa. Wezwanie do wypłaty wadium będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego. Ewentualne sprawdzenie prawdziwości w/w danych leży w gestii gwaranta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości gwaranta Zamawiający na wniosek gwaranta może ponownie złożyć podpisy na przesłanym wcześniej wezwaniu w obecności gwaranta wyłącznie w siedzibie Zamawiającego. 5) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 20. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po: a) upływu terminu związania ofertą, b) zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) unieważnienia postępowania i ostatecznym rozstrzygnięciu protestów lub upływie terminu do ich wnoszenia. 2) Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez oferenta. 3) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia Wadim przez Wykonawców, którym zostanie zwrócone wadium z uwagi na ich wykluczenie i odrzucenie oferty gdy w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu zostanie unieważniona czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy zostaną poproszeni o wniesienie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ocena spełniania ww warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 14 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ) Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) Wykonawca musi wykazać, że wykonał max. 3 roboty - remonty budynków o łącznej wartości co najmniej 500.000 zł. b) Dokumenty potwierdzające, że ww roboty budowlane zostały wykonane należycie. c) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) Jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a które nie są zatrudnione u niego należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów (w zał. nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane tj. uprawnienia branży: budowlanej i zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. f) Wymagane uprawnienia wraz z odpowiednimi zaświadczeniami o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa powinny posiadać osoby wykazane w wykazie osób i podmiotów (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: 3.1. w pkt. 1. ppkt. a,b,c,e - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.2 pkt. 1. ppkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 lit. a i c oraz pkt. 3.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. a) Wypełniony formularz oferty oraz kosztorys ofertowy b) Kopia dowodu wniesionego wadium c) Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ+załączniki) i ich akceptacji. d) Oświadczenie oferenta, iż udzieli gwarancji i rękojmi na okres

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2loswidnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach