Przetargi.pl
BANKOWA USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA DOFINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N.:Budowa nawierzchni ulic na osiedlu w obrębie ulic: Wywiórskiego - Fałata - Kossaka.

Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
    ul. Gen. W. Sikorskiego 41 41
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
    REGON: 00052384400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BANKOWA USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA DOFINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N.:Budowa nawierzchni ulic na osiedlu w obrębie ulic: Wywiórskiego - Fałata - Kossaka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu na dofinansowanie zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa nawierzchni ulic na osiedlu w obrębie ulic: Wywiórskiego-Fałata-Kossaka o następujących parametrach: 1. Wysokość kredytu - w walucie polskiej - : w kwocie nieprzekraczającej 1.071.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemdziesiąt jeden tysięcy złotych). 2. Podstawa zaciągnięcia kredytu: - Uchwała Nr XXXII.263.2009 Rady Miejskiej w Drawsku Pomorskim z dnia 29 stycznia 2009 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa nawierzchni ulic na osiedlu w obrębie ulic: Wywiórskiego-Fałata-Kossaka. 3. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową bez innych dodatkowych warunków. 4. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 31.12.2009 roku. 5. Uruchamianie kredytu będzie następowało na rachunek Zamawiającego w transzach i kwotach określanych każdorazowo przez Zamawiającego, z tym że kredyt będzie dostępny w dniu podpisania umowy. 6. Karencja w spłacie rat kapitału na okres do 31.10.2010 roku. 7. Spłata kapitału nastąpi w 4 ratach: - I rata - 200.000,- zł, płatna do 31.10.2010 r., - II rata - 300.000,- zł, płatna do 31.10.2011 r., - III rata - 400.000,- zł, płatna do 31.01 .2012 r., - IV rata - 171.000,- zł, płatna do 30.04.2013 r. 8. Spłata rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank, przy czym: - pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, - ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Dopuszcza się wstępne informowanie, przez Bank, w drodze faxu. 9. W przypadku, gdy termin płatności raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu lub odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 10. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych notowaną w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed rozpoczęciem okresu kredytowania plus stała marża banku ustalona na podstawie złożonej oferty. 11. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. salda niewykorzystanej części kredytu. 12. Jednorazowa prowizja bankowa zostanie pobrana w dniu udzielenia kredytu. 13. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu w terminie przez niego wskazanym, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź faksu. 14. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat. 15. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 16. Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ. 18. Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 01.06.2009 r. 17. Do celów obliczeń bankowych, za rok przyjmuje się 360 dni, przy czym w miesiącu, przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu, a każdy dzień za 1/360 część roku. 19. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do oferty dołączył projekt umowy oraz Regulaminy w sprawie przedmiotowej usługi celem sprawdzenia ich zgodności z projektem umowy ( art. 384 ust. 1 kodeksu cywilnego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie udzielania kredytów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.u. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym, w art. 178 ust. 1 Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach