Przetargi.pl
Awaryjne roboty zduńskie w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez ZBMIITBS Sp.z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców Nr4, Nr6, Nr10 Część 1: Awaryjne roboty zduńskie w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez ZBMIITBS Sp. z o.o. - postawienie nowego pieca. Część 2: Awaryjne roboty zduńskie w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez ZBMIITBS Sp. z o.o.- przestawienie starego pieca. Część 3: Awaryjne roboty zduńskie w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez ZBMIITBS Sp. z o.o- postawienie nowego pieca kuchennego.

Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3000033, 3000034, 2310395 , fax. 032 2310395
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Warszawska 35b 35b
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax. 032 2310395
    REGON: 27659015700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Awaryjne roboty zduńskie w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez ZBMIITBS Sp.z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców Nr4, Nr6, Nr10 Część 1: Awaryjne roboty zduńskie w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez ZBMIITBS Sp. z o.o. - postawienie nowego pieca. Część 2: Awaryjne roboty zduńskie w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez ZBMIITBS Sp. z o.o.- przestawienie starego pieca. Część 3: Awaryjne roboty zduńskie w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez ZBMIITBS Sp. z o.o- postawienie nowego pieca kuchennego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: postawienie nowego pieca kaflowego w zasobach ZBM II TBS Sp. z o.o. zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, poprzedzonym zleceniem zamawiającego. Część 2: przestawienie starego pieca kaflowego w zasobach ZBM II TBS Sp. z o.o. zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, poprzedzonym zleceniem zamawiającego. Część 3: postawienie nowego pieca kaflowego kuchennego w zasobach ZBM II TBS Sp. z o.o. zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, poprzedzonym zleceniem zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1 ) dysponował pracownikami z kwalifikacjami - zdunami zdolnymi do wykonania powyższego zamówienia; 2 ) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji zamówień z zakresu robót zduńskich. Wykonawca musi udowodnić wykonanie min. 2 zamówień z zakresu robót zduńskich o wartości min. 10.000 zł brutto każde. 3 ) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy w chwili trwania postępowania nie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą wykazać w ofercie, iż takim potencjałem i osobami będą dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. W tym zakresie wykonawca może korzystać z zasobów innego podmiotu, który zobowiąże się do ich udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne. ( dot. pkt 1) Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa powyżej. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: a ) przedłożyć w ofercie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem; b ) w zał. oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać min. 2 osoby, zgodnie z pkt 1, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c ) przedłożyć w ofercie -osób zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), wykonawca wskazał osoby-osobę, którą będzie dysponował; d ) przedłożyć w ofercie oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji zduńskich ww. osób; e ) w załączniku oferty p.n. Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze przedstawić wykaz wykonanych robót zduńskich w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( zgodnie z pkt. 2) f ) przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały należycie wykonane; Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach