Powiat Bieruńsko-Lędziński ogłasza przetarg
- Adres: 43-155 Bieruń, ul. św. Kingi 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 226 91 00 , fax. 32 226 90 00
- Data zamieszczenia: 2013-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bieruńsko-Lędziński
ul. św. Kingi 1 1
43-155 Bieruń, woj. śląskie
tel. 32 226 91 00, fax. 32 226 90 00
REGON: 27625519200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja warsztatów szkolnych w Powiatowym Zespole Szkół w Lędzinach na pracownie zawodowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych, polegających na wykonaniu przebudowy warsztatów szkolnych i ich adaptacji na pracownie zawodowe, w szczególności: a)roboty rozbiórkowe w zakresie ścian, ścianek, posadzek, okładzin ceramicznych, b)wykonanie ścianek działowych, zamurowań, c)przebudowa zasilania kablowego od rozdzielni głównej, do rozdzielczej tablicy elektrycznej d)wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw oświetleniowych, e)wykonanie instalacji niskoprądowej (telefon + LAN), instalacji alarmowej oraz domofonowej do drzwi zewnętrznych, f)przebudowa otworów drzwiowych i okiennych z montażem stolarki okiennej i drzwiowej, ślusarki drzwiowej w tym p.poż, g)przebudowa instalacji wod-kan w zakresie podłączenia umywalki, h)przełożenie grzejników c.o. i)wykonanie zadaszenia wejścia, wykonanie balustrad i okładzin schodów zewnętrznych,j)roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe zakresie podłóg, ścian, sufitów, k)dostawa i montaż rolet wewnętrznych,l)dostawa i montaż stołów do pracowni warsztatowych. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo - rzeczowy) zawierają następujące dokumenty: - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót. Dokumentacja obejmuje również dostawy mebli (np. krzeseł) oraz wyposażenia ruchomego warsztatów nie będące przedmiotem niniejszego postępowania, lecz przewidzianych do realizacji w późniejszych etapach inwestycji: przy wycenie należy brać pod uwagę zakres mniejszy - wskazany w przedmiarze robót. Wszelkie przedstawione przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej - służącej do opisu przedmiotu zamówienia - przykłady materiałów i wyposażenia posiadają charakter informacyjny i poglądowy w celu wskazania wykonawcy wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych oraz technologii, które wykonawca może zastosować lub równoważne. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych niż wskazane przez projektanta. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z należytą starannością, z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznego okresu gwarancji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatbl.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27