Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w budynku CMKP przy ul. Schroegera w Warszawie (ZP-790/13)

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    ul. Marymoncka 99/103 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w budynku CMKP przy ul. Schroegera w Warszawie (ZP-790/13)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na sale dydaktyczne wraz z zapleczem, w budynku CMKP przy ul. Schroegera w Warszawie. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) adaptację pomieszczeń zaplecza dydaktycznego - poligrafii, w dokumentacji PROJEKT WYKONAWCZY ADAPTACJI NA SALE DYDAKTYCZNE Z ZAPLECZEM POMIESZCZEŃ NA PARTERZE W BUDYNKU CMKP WARSZAWA UL. SCHROEGERA 82, autorstwa PRACOWNI PROJEKTOWEJ ARKADA z września 2011 r. CZEŚĆ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANA, oznaczonych nr: 16+17, 18, 18A, 18B (bez otworu w ścianie pomiędzy pom. 18 i 18B), WC niepełnospr., korytarz, korytarz (bez montażu drzwi D4) i magazyn mebli oznaczony n-rem 14B ( bez montażu drzwi D5 i ścianki zmniejszającej wymiar otworu dla drzwi) - wraz z budową dla tych pomieszczeń instalacji elektrycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych, sanitarnych oraz dla niektórych pomieszczeń wentylacji mechanicznej (węzeł cieplny rozbudowano o gałąź c.t. i instalację doprowadzono do centrali wentylacyjnej dla sali dydaktycznej w wentylatorni); 2) adaptację lokalu nr 5A w zakresie określonym projektową dokumentacją techniczną; 3) modernizację pomieszczeń piwnicy nr 10 i nr 46 w zakresie opisanym w załączniku nr 1A; 4) adaptację mag. biblioteki - pomieszczenia nr 12A w zakresie opisanym w załączniku nr 1B; 5) modernizację pochylni prowadzącej do piwnicy budynku wg opisu w załączniku nr 1C; 6) wykonanie wzmocnień stropów piwnicy wybranych pomieszczeń, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej; 7) modernizację instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w zakresie pionu P3 dla parteru; 8) prowadzenie konserwacji i wykonywanie przeglądów systemu wentylacji w okresie gwarancji, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; 9) demontaż istniejących instalacji i elementów architektonicznych oraz wywóz materiałów z demontażu. 2. Zamówienie obejmuje poniższy zakres: 1) demontaż i wywóz materiałów; 2) adaptację pomieszczeń dla poligrafii; 3) adaptację magazynku mebli i mag. biblioteki; 4) budowę rampy; 5) budowę zadaszenia rampy; 6) adaptację lokalu nr 5A; 7) modernizację wybranych piwnic, magazynu biblioteki i pochylni; 8) wzmocnienie stropów wybranych pomieszczeń piwnicy. 3. Zamówienie obejmuje następujące branże i czynności: 1) architektoniczną: - budowa ścian wewnętrznych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana wewnętrznych parapetów podokiennych, - wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń parteru na drzwi w okleinie buk (identycznych jak wymieniane wcześniej), - renowacja klepki podłogowej w magazynie mebli (z lakierowaniem), - wymiana płytek i malowanie stropu w WC, - szpachlowanie i malowanie ścian i stropów, - wykonanie podłóg; 2) sanitarną: - wymiana istniejących stalowych rur instalacyjnych z.w i c.w. lub budowa nowych instalacji, - wykonanie instalacji wody przeciwpożarowej i przeniesienie hydrantu, - wymiana armatury, - wymiana i budowa kanalizacji sanitarnej; 3) elektryczną: - wykonanie obwodów oświetleniowych, - wykonanie obwodów gniazd ogólnego stosowania, - wykonanie wydzielonych obwodów zasilania komputerów, - wymiana lokalnych rozdzielni elektrycznych, - demontaż istniejących rozdzielni, - wymiana opraw oświetleniowych, - wymiana osprzętu elektrycznego, - wykonanie instalacji zasilających i sterujących dla wentylacji mechanicznej; 4) teletechniczną i telekomunikacyjną - budowa instalacji telefonicznej, - budowa instalacji logicznej komputerowej kat.6; 5) wentylacyjną - demontaż i budowa wentylacji mechanicznej; 6) inne prace zapewniające prawidłowe i kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i opisy wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Wymagany okres gwarancji na przedmiot Umowy (urządzenia, materiały i robociznę): min. 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokółu odbioru. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę do wykonania podwykonawcom robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia poza robotami instalacyjnymi. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Wartość udzielanego zamówienia ustalono na kwotę: 760.133,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA nr rachunku 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu ZP-790/13 na adaptację pomieszczeń w budynku CMKP przy ul. Schroegera w Warszawie. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Zamawiający nie wyraża zgodny na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 7. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 14 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 8. Zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku, a gdy chodzi o wady budynku - po upływie lat trzech, licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cmkp.edu.pl/~zampub/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach