Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń sanitarnych na łazienki dla osób niepełnosprawnych

Dom Lekarza Seniora im. dr Kazimierza Fritza ogłasza przetarg

  • Adres: 02-507 Warszawa, ul. Wołoska 139
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8451231 , fax. 022 8451935
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Lekarza Seniora im. dr Kazimierza Fritza
    ul. Wołoska 139 139
    02-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8451231, fax. 022 8451935
    REGON: 00028932500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domlekarza.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń sanitarnych na łazienki dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: - wymiana kabin natryskowych na postumencie na kabiny bezprogowe, - wymiana ceramiki ściennej i podłogowej łącznie z przestawieniem ścianek osłonowych, umożliwiającą uzyskanie właściwych powierzchni poszczególnych pomieszczeń - sanitariatów i natrysków, - wymiana urządzeń sanitarnych na dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych (wraz z wymianą podłączeń), - wymiana stolarki drzwiowej, - montaż wsporników, uchwytów, itp. elementów, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, - prace wykończeniowe - malarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTY - zał. nr 1 do siwz. 2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do siwz. 3) Kosztorys ofertowy - przygotowany przez Wykonawcę zgodnie z przedmiarem (układ) załączonym do siwz - zał. nr 7. Kosztorys musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w w/w przedmiarze. W przypadku wyboru Wykonawcy zamawiający zastrzega sobie prawo żądania szczegółowej kalkulacji cen jednostkowych przyjętych do oferty. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1) Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. nr 3 do siwz) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do siwz. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. IV. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i produktów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z 16.04.2004 r. (Dz. U. Nr 92, poz. 881) - zał. nr 5 do siwz. 2) Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domlekarza.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach