Przetargi.pl
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PRZYCHODNI NA POTRZEBY PRACOWNI RADIOGRAFII OGÓLNEJ, PRACOWNI MAMMOGRAFII ORAZ GABINETÓW USG

Przychodnia Specjalistyczna - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. Niedurnego 50D
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3401372 , fax. 032 3401372
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Specjalistyczna - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Niedurnego 50D 50D
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 3401372, fax. 032 3401372
    REGON: 27670680300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-psruda.eslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PRZYCHODNI NA POTRZEBY PRACOWNI RADIOGRAFII OGÓLNEJ, PRACOWNI MAMMOGRAFII ORAZ GABINETÓW USG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Roboty ogólnobudowlane: - Roboty murowe, - Podłoża pod posadzki, - Posadzki betonowe zacierane, - Tynki i okładziny ścian i posadzek betonowych, ceramicznych, - Roboty malarskie, - Stolarka drzwiowa i okienna, - Sufity podwieszane, - Instalowanie sufitów podwieszanych, - Roboty rozbiórkowe, - Ścianki działowe kartonowo-gipsowe - G-K oraz ściany G-K z osłoną radiologiczną, - Stolarka drzwiowa, - Prace tynkarskie, - Prace okładzinowe, - Prace malarskie. 1/ Instalacje elektryczne: - Wykonanie i zabudowanie rozdzielni 400/230V RPS, - Wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych, - Wykonanie instalacji zasilania urządzeń medycznych, - Wykonanie instalacji zasilania urządzeń wentylacji, - Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych. 3/ Instalacja wentylacji, klimatyzacji i centralnego ogrzewania: - Montaż przewodów wentylacyjnych, - Montaż rur polipropylenowych, stalowych i miedzianych, - Otwory rewizyjne, - Montaż armatury, - Izolacja termiczna, - Montaż rur wielowarstwowych, - Montaż grzejników, - Montaż armatury, - Izolacja termiczna. 4/ Wewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne: - Demontaż istniejących urządzeń i przyborów sanitarnych, - Demontaż istniejących przewodów wodociągowych, - Demontaż istniejących przewodów kanalizacji sanitarnej, - Pomiary oraz wytyczenie tras prowadzenia przewodów, - Ułożenie i montaż podejść oraz pionów spustowych kanalizacji sanitarnej, - Wykonanie mocowań przewodów kanalizacyjnych, - Wykonanie prób szczelności oraz kontrola spadków przewodów kanalizacji sanitarnej, - Oznakowanie instalacji kanalizacji, - Roboty murarskie i wykończeniowe, - Ułożenie projektowanych przewodów zasilających instalacji wody zimnej, ciepłej w budynku, - Montaż podejść, pionów oraz zabudowa armatury w instalacji wody zimnej, ciepłej, - Montaż i zabudowa baterii, - Wykonanie mocowań przewodów instalacji wodnych, - Wykonanie izolacji termicznej na przewodach instalacji wodnych, - Montaż armatury, przyborów sanitarnych oraz urządzeń kanalizacyjnych, - Wykonanie prób szczelności i badań, - Wykonanie płukania instalacji, - Oznaczenie instalacji wody zimnej, ciepłej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1/ Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 (dwie) porównywalne roboty budowlane. Za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się roboty adaptacyjne pomieszczeń budynków użyteczności publicznej (w rozumieniu §3, pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każda. 1.2.2/ Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2/ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówien Publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3/ Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 4/ Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 5/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 6/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.). 7/Zaświadczenie o posiadanych kwalifikacjach do wykonywania prac konserwatorskich wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków albo referencje lub opinię wydaną przez Służby Ochrony Zabytków potwierdzające co najmniej 2 letnią praktykę zawodową przy obiektach objętych ochroną konserwatorską. 8/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazuje osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-psruda.eslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach