Przetargi.pl
adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na zakład diagnostyki obrazowej, znak zp/8/2014

Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 673 09 12 , fax. 58 673 22 81
  • Data zamieszczenia: 2014-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. 1 Maja 13A 13A
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 673 09 12, fax. 58 673 22 81
    REGON: 00030822900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na zakład diagnostyki obrazowej, znak zp/8/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na usytuowanie zakładu diagnostyki obrazowej wraz z rozbudową o łącznik rampy. Obejmuje roboty remontowo-budowlane polegające na: a) Częściowym demontażu (rozbiórce) konstrukcji przybudówki (łącznika) b) Wymianie (z doprowadzeniem do właściwej rzędnej) zasypki między fundamentowej c) Wykonaniu nowej żelbetowej konstrukcji wsporczej i dachowej w miejscu rozebranej przybudówki poszerzonej o łącznik z rampą wraz ze wzmocnieniem istniejącej konstrukcji wsporczej stropu nad częścią adoptowaną d) Wykonaniu robót murarskich związanych z niezbędnym zamurowywaniem istniejących otworów oraz wznoszeniem ścian osłonowych i działowych e) Wykonaniu podkładów pod posadzkowych i posadzek f) Naprawie i wykonaniu izolacji przeciwwodnej i termicznej poziomej i pionowej : fundamentów, ścian fundamentowych i osłonowych, podłóg i stropu (dachu) g) Naprawie warstw sufitowych (tynkarskich) h) Częściowej wymianie i wykonaniu nowych wewnętrznych okładzin tynkarskich ściennych i sufitowych i) Wymianie i montażu stolarki okiennej i drzwiowej j) Wykonaniu okładzin ściennych z płytek glazurowanych w pomieszczeniach łazienkowych k) Wykonaniu sufitów podwieszanych l) Wykonaniu instalacji wody zimnej dla potrzeb bytowych m) Wykonaniu instalacji wody ciepłej z cyrkulacją n) Wykonaniu instalacji kanalizacji sanitarnej o) Wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania p) Wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej q) Wykonaniu instalacji elektrycznej wewnętrznej r) Wykonaniu przyłącza energetycznego s) Wykonaniu innych niezbędnych robót budowlano-remontowych i instalacyjnych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót załącznik nr 7 i 8 do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą cech technicznych i jakościowych z zachowaniem Polskich Norm, stąd też na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Podstawą wyceny robót jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymogi określone przez Zamawiającego. W tym celu wykonawca wraz z ofertą składa opis techniczny urządzenia. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę, decyzja NR AB/RW-6740/100/13/MP. Uwaga! Od wykonawców oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 29800,00 zł, słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy osiemset złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach