Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na zainstalowanie (urzędomatów) w Inspektoratach ZUS w Jeleniej Górze, Kłodzku, Świdnicy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-390 Wałbrzych, pl. Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8437175 , fax. 074 8425495
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    pl. Grunwaldzki 1 1
    58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8437175, fax. 074 8425495
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na zainstalowanie (urzędomatów) w Inspektoratach ZUS w Jeleniej Górze, Kłodzku, Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń pod montaż (urzędomatów) w budynkach Inspektoratów ZUS, obejmujących swoim zakresem: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, sanitarne, elektryczne, elektryczne niskoprądowe (instalacja CCTV, SAP, SSWiN, logiczna i zasilania dedykowanego), wykończeniowe (malarskie, posadzkarskie), montaż stolarki i ślusarki aluminiowej, zgodnie z Projektem budowlanym, Przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w następujących wysokościach dla każdej grupy: Część I Inspektorat w Jeleniej Górze - 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta zł) Część II Inspektorat ZUS w Kłodzku - 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł) Część III Inspektorat ZUS w Świdnicy - 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach