Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na świetlicę oraz remont szatni z korytarzem i pomieszczeniami gospodarczymi w Szkole Podstawowej nr 14 przy ul.Sosnkowskiego 10.

Dzielnica Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4786000 , fax. 0-22 4786011
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy
    Plac Czerwca 1976 roku 1 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4786000, fax. 0-22 4786011
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na świetlicę oraz remont szatni z korytarzem i pomieszczeniami gospodarczymi w Szkole Podstawowej nr 14 przy ul.Sosnkowskiego 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja pomieszczeń na świetlicę oraz remont szatni z korytarzem i pomieszczeniami gospodarczymi w Szkole Podstawowej nr 14 przy ul.Sosnkowskiego 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058 poprzez złożenie oświadczenia oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2 Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym 3 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu remontu pomieszczeń o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 w zakresie robot ogólnobudowlanych wraz z wymianą instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych w obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto . b musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej lub równoważne uprawnienia wydane wg. wcześniejszych przepisów Prawa Budowlanego. c musi wykazać osobę z z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne uprawnienia wydane wg wcześniejszych przepisów Prawa Budowlanego. d musi dysponować osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych lub równoważne ważne uprawnienia wydane wg wcześniejszych przepisów Prawa Budowlanego. Do ww kwalifikacji dołączyć aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. 4W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek może być spełniony łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić warunki określone jak wyżej. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnianie spełnia na podstawie nw oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferta sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że osoba wskazana na kierownika budowy i robót posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 4. 6. Wypełnione przedmiary robót I i II według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do S.I.W.Z.,które po wypełnieniu stanowić będą kosztorysy ofertowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach