Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku świetlicy wiejskiej w m. Żelaźnia gm. Lubowidz

Gmina Lubowidz ogłasza przetarg

  • Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552 , fax. 023 6582078 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubowidz
    ul. Zielona 10 10
    09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
    tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552, fax. 023 6582078 w. 20
    REGON: 00053913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugl@uglubowidz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku świetlicy wiejskiej w m. Żelaźnia gm. Lubowidz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje : a - montaż i uszczelnienie nowej stolarki okiennej ; 5 sztuk stolarki okiennej z profili PCV o wymiarach mierzonych wewnątrz wys. 1445 mm x szer.2060 mm 1 sztuki stolarki okiennej z profili PCV o wymiarach mierzonych wewnątrz wys. 1445 mm x szer. 1450 mm 2 sztuki stolarki okiennej z profili PCV o wymiarach mierzonych wewnątrz wys. 1450 mm x szer. 1465 mm 1 sztuki stolarki drzwiowej z profili PCV o wymiarach mierzonych wewnątrz wys. 2445 mm x szer. 1080 mm połączonych z oknem o wymiarach mierzonych wewnątrz wys. 1485 mm x szer. 630 mm b - demontaż starych okien i montaż nowych okien z PCV c - wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej kolor brązowy o szerokości do 250 mm, i o łącznej długości 15490 mm d - wykonanie parapetów wewnętrznym z PCV - szerokości 300 mm i o łącznej długości 12440 mm e - obróbki ścian po zamontowaniu okien , boki, góra i dół o szerokości do 250 mm- plus pomalowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cena 100 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane : - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert , - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru nr 2 , - atesty ITB i PZH, - oświadczenie, że oferent udzieli gwarancji minimum na 3 lata , - zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uglubowidz.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach