Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
- Data zamieszczenia: 2011-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Biostruktury w budynku Collegium Anatomicum; UM-ZP-262-161/11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Biostruktury w budynku Collegium Anatomicum w ramach tytułu inwestycyjnego - Modernizacja budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 4. 2. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzą: 2.1. Roboty budowlane; 2.2. Roboty instalacyjne sanitarne: wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wod-kan; 2.3. Roboty instalacyjne elektryczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio dokumenty: projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, będące załącznikami do SIWZ Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej miejsca przebudowy pomieszczeń i zapoznanie się z warunkami realizacji robót w celu uwzględnienia ich w cenie oferty. 2. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub realizację robót. 3. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 6. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne urządzeń bądź materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały bądź urządzenia równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust 5 ustawy Pzp). 7. Zamawiający wymaga min. 3 letniego okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, w tym na zastosowane materiały i urządzenia, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) należy wnieść do dnia upływu terminu składania ofert. Szczegółowe informacje nt wadium zawarte są w SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27