Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na funkcje biurowe w budynku biurowym położonym na terenie Zabytkowego Zespołu Łódzkich Zakładów Przemysłu Spirytusowego Polmos d. Monopol Wódczany w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58, działka nr 17/18 obręb w-23 a wraz z wykonaniem remontu dachu w budynku a, b przy ul. Wydawniczej 8 w Łodzi - ZP/ŁOW NFZ/10/2014

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 90-032 Łódź, Ul. Kopcińskiego 58
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 275 48 53 , fax. 42 275 48 50
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    Ul. Kopcińskiego 58 58
    90-032 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 275 48 53, fax. 42 275 48 50
    REGON: 01581798500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na funkcje biurowe w budynku biurowym położonym na terenie Zabytkowego Zespołu Łódzkich Zakładów Przemysłu Spirytusowego Polmos d. Monopol Wódczany w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58, działka nr 17/18 obręb w-23 a wraz z wykonaniem remontu dachu w budynku a, b przy ul. Wydawniczej 8 w Łodzi - ZP/ŁOW NFZ/10/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Łodzi robót budowlanych w ramach zadania pn. Adaptacja pomieszczeń na funkcje biurowe w budynku biurowym położonym na terenie Zabytkowego Zespołu Łódzkich Zakładów Przemysłu Spirytusowego Polmos d. Monopol Wódczany w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58, działka nr 17/18 obręb w-23 a wraz z wykonaniem remontu dachu w budynku a, b przy ul. Wydawniczej 8 w Łodzi zgodnie z zapisami SIWZ oraz jej załącznikami. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: a) adaptację trzech pomieszczeń na funkcje biurowe: - likwidację istniejących warstw posadzkowych; - wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z dociepleniem; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; - wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarkę z pcv; - powiększenie otworów okiennych i drzwiowych; nowa stolarka okienna; - wykonanie jednego nowego otworu okiennego; - zmiana układu otworów okiennych i drzwiowych (poszerzenie, podwyższenie lub częściowe zamurowanie niektórych otworów); - wykonanie nowych nadproży nad otworami drzwiowymi z belki stalowej dwuteowej; - skucie części tynków zewnętrznych, renowacja cegły - według rysunku elewacji; - odświeżenie pozostałych tynków zewnętrznych, malowanie na kolor szary; - wymiana rynien i rur spustowych na nowe pcv w kolorze brązowym; - wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej; - nadmurowanie istniejącego komina wentylacyjnego oraz wymurowanie nowego komina wentylacyjnego; - docieplenie dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego; - wymurowanie ścian działowych wewnątrz budynku; - wykonanie dwóch nowych otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych w wewnątrz budynku; - wykończenie toalet (montaż umywalek, misek ustępowych, wykończenie ścian glazurą do wysokości min. 2 m, powyżej malowanie farbą zmywalną na kolor biały wykończenie posadzek płytkami gresowymi lub terakotowymi); - usunięcie istniejących sufitów podwieszonych typu Armstrong; - montaż nowych sufitów podwieszonych z płyt gipsowo - kartonowych; - likwidacja istniejących grzejników; - montaż nowych grzejników; - wyrównanie i malowanie ścian na kolor biały farbą lateksową; - wykonanie zabudowy meblowej w aneksie socjalnym; - w aneksie socjalnym wykonanie fartucha z glazury przy zlewozmywaku; - malowanie sufitów na kolor biały farbą lateksową; - wykończenie posadzki płytką podłogową gresową lub terakotową; - montaż drzwi wewnętrznych; - wykonanie nowej instalacji elektrycznej; - montaż opraw oświetleniowych: w toaletach oprawy nastropowe - montaż kurtyn powietrznych nad drzwiami wejściowymi; - wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej, wod-kan; - przebudowa instalacji c.o. b) remontu dachu w budynku, pokrycie nową papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentacja projektowa zawiera: a) projekt budowlano-wykonawczy, b) przedmiar robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) BIOZ. Z zastrzeżeniem, że przedmiotu zamówienia nie stanowią następujące części projektu budowlano- wykonawczego: a) Wymiana okien budynku C Rys. A/13 Przedmiotu zamówienia nie stanowią następujące części przedmiaru robót: a) pkt 3 - Izolacje z papy asfaltowej na sucho, b) pkt 4 - Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, c) pkt 5 - Przymocowanie płyt z wełny mineralnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1. w pieniądzu, 2. w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Łodzi nr 37 1130 1163 0014 7027 2920 0005. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie realizacji przelewu. W przypadku wpłaty wadium bezpośrednio na rachunek bankowy Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 - 5 Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Gwaranta (Poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty zabezpieczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wadium jest mu należne. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą nie zszyty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale związany z ofertą, Zamawiający nie dokona jego zwrotu. Termin ważności zobowiązania Gwaranta lub Poręczyciela wynikający z dokumentu nie może upływać wcześniej niż termin związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą w terminie wadium, wniosą je w innej formie od podanych powyżej lub w innej wysokości niż wskazanej przez Zamawiającego, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli zaistnieją okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach