Przetargi.pl
Ochrona wód powierzchniowych poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w Gminie Mniszków.

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7561522 , fax. 044 7561523
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10 10
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 044 7561522, fax. 044 7561523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona wód powierzchniowych poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w Gminie Mniszków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Błogie Szlacheckie, Błogie Rządowe, Konstantynów, Marianka, Radonia. W ramach projektu należy wykonać: Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej: 1. sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur kanalizacyjnych łączonych na wcisk z zastosowaniem uszczelek gumowych typu PVC-U ze ścianką litą wg normy PN-EN 1401:1999, klasa S, SDR 34, SN8, o średnicy DN 200 - długość 2217,0 mb, 2. sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur kanalizacyjnych łączonych na wcisk z zastosowaniem uszczelek gumowych typu PVC-U ze ścianką litą wg normy PN-EN 1401:1999, klasa S, SDR 34, SN8 o średnicy DN 250 - długość 499,0 mb, 3. sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PE80, SDR 17, PN8 o średnicy DN 200 - długość 48,0 mb, 4. sieć kanalizacji ciśnieniowej z rur PEHD 100 SDR17, PN10 o średnicy DN 110 - długość 1950,0 mb. 5. sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PE80, SDR 17, PN8 o średnicy DN250 - długość 27,0 mb. 6. sieć kanalizacji ciśnieniowej z rur PEHD 100 SDR17, PN10 o średnicy DN 125 - długość 1229,0 mb. 7. studnie rewizyjne z kręgów betonowych dn 1200 - 18 kompletów, 8. sieciowe przepompownie ścieków P4 i P5 wraz z montażem, uruchomieniem, zasilaniem energetycznym oraz ogrodzeniem z siatki stalowej wraz z furtką - 2 komplety. 9. studzienki kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 1000 - 68 kompletów, 10. studzienki kanalizacyjne z tworzywa sztucznego kompletne dn 600 - 34 komplety, 11. rury ochronne z PCW - 36 mb., 12. przewierty rurami stalowymi - 54 mb. Sieć kanalizacji sanitarnej systemu ciśnieniowego: 1. z rur kanalizacyjnych łączonych przez zgrzewanie doczołowe PEHD 100 SDR17, PN10 o średnicy DN125 x 7,4 i łącznej długości: 302 mb. 2. przewiert horyzontalny - 280 mb., 3. przewiert rurą stalową - 10 mb., 4. studnia napowietrzająco-odpowietrzająca z kręgów betonowych dn 1500 - 1 kpl. 5. studnia rewizyjna z kręgów betonowych dn 2500 - 1 kpl. Przyłącza kanalizacyjne: 1. z rur kanalizacyjnych łączonych na wcisk z zastosowaniem uszczelek gumowych typu PVC-U ze ścianką litą PVC-U DN160 wg normy PN-EN 1401:1999 oraz z rur PE80 dn160 o łącznej długości 1 420 mb. 2. studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych dn 400 - 72 kpl. 3. rury ochronne z PCW - 21 mb. 4. przewierty rurami stalowymi - 118 mb., Przyłącza zakończone studzienkami kanalizacyjnymi o następujących numerach: Sp159, Sp154, Sp153, Sp151, Sp149, Sp155, Sp147, Sp186, Sp142, Sp141, Sp143, Sp144, Sp146, Sp189, Sp190, Sp193, Sp194, Sp202, Sp199, Sp204, Sp207, Sp213, Sp214, Sp216, Sp234, Sp235, Sp236, Sp237, Sp239, Sp240, Sp242, Sp244, Sp245, Sp246, Sp248, Sp250, Sp251, Sp252, Sp253, Sp254, Sp258, Sp259, Sp261, Sp262, Sp263, Sp264, Sp265, Sp266, Sp268, Sp269, Sp270, Sp271, Sp272, Sp274, Sp275, Sp277, Sp279. Roboty związane z budową sieci grawitacyjnej realizowane będą na odcinkach: przepompownia P4 - S128; S128 - S122; S128 - S184; S184 - S204; S204 - S274; S204 - 207; S207 - S237; Sr4 - przepompownia P5; przepompownia P5 - S263; Roboty związane z budową sieci ciśnieniowej realizowane będą na odcinkach: Przepompownia P4 - Sodp4; Sodp4 - Str 22; Str 22 - Sr 4; przepompownia P5 - Sr5; Sr5 - istniejący rurociąg tłoczny dn 125 ułożony na działce nr ewid. 2 obrębu Radonia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki SIWZ: -projekty budowlane ( część tekstowa i rysunkowa), -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. -przedmiary robót (dokument pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty), 2. 1 Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj., dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami , normami i zasadami wiedzy technicznej. 2. 2 Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważnie opisanym. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, to jest ofert w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót będą zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, to jest takimi których parametry odpowiadają lub przewyższają parametry urządzeń lub materiałów wskazanych przykładowo w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych , Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu tych urządzeń i materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego oznaczenia danego urządzenia lub materiału oraz załączenia stosownych dokumentów pozwalających ocenić równoważność do urządzeń lub materiałów przykładowo wskazanych, np., deklaracja zgodności producenta,aprobata techniczna, karta katalogowa producenta potwierdzająca parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji inwestycji w oparciu o tę dokumentację. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do wyżej opisanych, obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Zastrzega się obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zakresów robót budowlanych branży budowlanej jakimi są roboty w zakresie budowy kanalizacji ściekowej. 4. W zaproponowanych ryczałtowych cenach wykonania przedmiotu zamówienia należy ująć roboty i koszty uzupełniające: 1. koszty uzyskania i dostarczenia wymaganych atestów i badań, koszty badań,prób i rozruchu 2. opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego, 3. opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym (za okres od umieszczenia urządzeń do odbioru końcowego); 4. koszty zabezpieczenia i oznakowania robót, 5. koszt ewentualnych wyłączeń i włączeń energii elektrycznej oraz innych mediów, 6. koszty usunięcia kolizji wykonywanej sieci kanalizacji sanitarnej z innymi sieciami uzbrojenia terenu łącznie z kosztami przebudowy tych sieci zgodnie w warunkami wydanymi przez właścicieli sieci; 7. koszt utrzymania placu budowy i zaplecza, koszt wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 8. koszt wykonania zaplecza socjalno - magazynowego placu budowy i koszt jego utrzymania, 9. opłaty składowiskowe związane z odwozem i przekazaniem nadmiaru urobku, materiałów rozbiórkowych i odpadów na składowisko odpadów (łącznie z kosztami transportu), lub koszty ich zagospodarowania we własnym zakresie, 10. opłaty za czasowe składowanie urobku, 11. naprawa dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane związane z budową oraz pojazdy korzystające z objazdów, 12. koszty likwidacji skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy, 13. odszkodowania za ewentualne zniszczenia upraw i zieleni, 14. koszty stałego nadzoru archeologicznego - konserwatorskiego (w przypadkach koniecznych) nad całością prac ziemnych wraz z ratowniczymi badaniami wykopaliskowymi w miejscu odkrycia reliktów archeologicznych (Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na prowadzenie prac na terenie występowania stanowisk archeologicznych); 15. koszty demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 16. technologię robót i szczegóły rozwiązań w oparciu o załączony przez Zamawiającego projekt budowlany, oraz inne roboty nie ujęte w niniejszej SIWZ, lecz niezbędne w celu osiągnięcia zamierzonego efektu rzeczowego. Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Mniszków, powiat opoczyński, województwo łódzkie na niżej wymienionych działkach: 1. Obręb Błogie Szlacheckie, działki nr ewid.:260, 257, 256, 255/1, 254, 253, 250, 246, 245, 244, 178, 180, 181, 267, 182, 263, 262, 261/1, 196, 197, 261/2, 200, 201, 88, 91, 167/4, 92, 93, 95, 171, 172, 173, 268, 96, 224, 242/1, 89, 265, 264, 242/2, 174; 2. Obręb Błogie Rządowe, działki nr ewid.: 549, 550, 551; 3. Obręb Konstantynów, działki nr ewid.: 5/2, 6, 8, 11/1, 12/3, 14/2, 18, 22, 24, 26, 27, 30, 33, 34, 89, 39, 40, 43, 140, 44, 45, 46, 53, 54; 4. Obręb Marianka, działki nr ewid.: 30, 60, 87, 114; 5. Obręb Radonia, działka nr ewid. 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść przed terminem składania ofert wadium w wysokości 80000zł ( osiemdziesiąt tysięcy złotych) na rzecz Gminy Mniszków w Mniszkowie ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust.6 ustawy. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005 w banku Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Błogiem. 4.Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, dokumenty potwierdzające wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie ( także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach