Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń dawnej kuchni i portierni i dostosowanie do uruchomienia oddziałów dziennych wraz z termomodernizacją dwóch budynków zlokalizowanych na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ulicy Olszówka 102 w Bielsku-Białej.

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-309 Bielsko-Biała, ul. Olszówka 102
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8113923 , fax. 33 8113923
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Olszówka 102 102
    43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8113923, fax. 33 8113923
    REGON: 00127018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozbielsko.wizja.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń dawnej kuchni i portierni i dostosowanie do uruchomienia oddziałów dziennych wraz z termomodernizacją dwóch budynków zlokalizowanych na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ulicy Olszówka 102 w Bielsku-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: Adaptacji pomieszczeń dawnej kuchni i portierni i dostosowanie do uruchomienia oddziałów dziennych wraz z termomodernizacją dwóch budynków zlokalizowanych na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej. 2. Podstawowy zakres i oczekiwania robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: I etap: Termomodernizacja a) Termomodernizacja kuchni docieplanie ścian zewnętrznych - styropian 14 cm zakup i montaż,docieplanie stropu nad parterem - wełna mineralna bez warstwy wyrównującej grubość 13cm zakup i montaż, docieplanie dachu poprzez wypełnienie przestrzeni pomiędzy elementami konstrukcyjnymi wełna mineralna grubość 15cm zakup i montaż, wymiana okien i drzwi zewnętrznych, zakup i montaż urządzeń technologicznych kotłowni dla potrzeb ogrzewania pomieszczeń i przygotowania ciepłej wody użytkowe, zakup i montaż grzejników stalowych płytowych wraz z materiałem służącym di ich montażu instalacja grzewcza oraz demontaż istniejących instalacji, b) termomodernizacja portierni docieplanie ścian zewnętrznych materiał syropiarni grubość 15cm zakup i montaż, docieplanie stropu nad parterem, wełna mineralna bez warstwy wyrównującej grubość 13 cm zakup i montaż,docieplanie podłóg na gruncie styropian grubość 15cm zakup i montaż II etap: Adaptacja pomieszczeń dawnej kuchni i portierni a) adaptacja kuchni roboty ogólnobudowlane (dach- częściowa wymiana pokrycia, remont wejścia technicznego, nadproża stalowe, stolarka drzwiowa roboty na parterze, piętrze wywóz gruzu) wykonanie instalacje sanitarne (wod-kan + P. Poż) wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej wykonanie wentylacji b) adaptacja portierni roboty ogólnobudowlane (rozbiórkowe, stolarka drzwiowa i okienna, nadproża stalowe, roboty budowlano- remontowe na parterze) wykonanie instalacji sanitarnej, wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: Dotyczące kuchni projekty budowlano-wykonawcze -załącznik nr 8 do siwz 1) projekt budowlany wykonawczy architektura i konstrukcje 2) projekt budowlany wykonawczy - instalacje sanitarne 3) projekt budowlany wykonawczy - wentylacja 4) projekt budowlany wykonawczy - instalacje elektryczne i niskoprądowa 5) projekt budowlany - termomodernizacja 6) projekt budowlany - instalacje wewnętrzne C.O. Dotyczące portierni projekty budowlano-wykonawcze - załącznik nr 9 do siwz 1) projekt budowlany wykonawczy - architektura i konstrukcje 2) projekt budowlany - instalacje sanitarne 3) projekt budowlany - instalacja elektryczna i niskoprądowa Przedmiary robót - załącznik nr 10 do siwz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11 do siwz. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409) i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szpitalnych, a także posiadać aprobaty Instytutu Techniki Budowlanej i Państwowego Zakładu Higieny. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (równoważnych) niż te przyjęte w przedmiarach robót, jednak o parametrach i jakości nie gorszych (równoważnych) od posiadanych przez materiały zaproponowane przez zamawiającego. Materiały muszą być pełnowartościowe, a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie Zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać w/w dokumenty. 6. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty budowlane, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, a także zdobyciem wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy.7. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny ryczałtowej. 8. Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi w oparciu o faktury częściowe i fakturę końcową wystawioną na podstawie protokołu odbioru końcowego. Termin płatności za wykonane roboty do 60 dni od dnia otrzymania faktury. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w stosunku do ilości i zakresu prac jeżeli zajdzie taka konieczność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 18 184,70 zł brutto Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275 z późn. zm.)Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert .Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:ING Bank Śląski: 86106010701000000106187859 Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopie dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie wraz z ofertą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najdłuższy okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozbielsko.wizja.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach