Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń budynku Gimnazjum przy ul. Sobieskiego 211b, dla potrzeb wydziałów Urzędu Miasta w Wojkowicach .

Urząd Miasta Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7695066 , fax. 032 7695073
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Wojkowice
    ul. Jana III Sobieskiego 290A 290A
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 032 7695066, fax. 032 7695073
    REGON: 27064267000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice@pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń budynku Gimnazjum przy ul. Sobieskiego 211b, dla potrzeb wydziałów Urzędu Miasta w Wojkowicach .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa pomieszczeń w budynku Gimnazjum dla potrzeb wydziałów Urzędu. Inwestycja ma na celu przystosowanie i urządzenie pomieszczeń sanitarnych dla sprzątaczek i konserwatora do obowiązujących przepisów, przystosowanie kuchni szkolnej do obowiązujących przepisów z wyodrębnieniem jej jako sklepik, wydzielenie pomieszczeń dla Pionu Ochrony i Obrony Cywilnej Urzędu Miasta Wojkowice oraz dla Miejskiego Zespołu Oświaty i Wychowania (zespół zajmuje się obsługą finansowo-księgową gminnych placówek oświatowych), przebudowa pomieszczeń piwnicy dla potrzeb Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska ( zaplecze socjalne i magazynowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 pzp w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227 Do oferty należy dołączyć wyciąg bankowy lub kopię polecenia przelewu wraz z potwierdzeniem przez Zamawiającego zdeponowania na rachunku bankowym wyżej wymienionej kwoty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp, 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ( minimum 1 osoba z każdej branży ) oraz poświadczą przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy dołączyć do oferty kserokopie stosownych uprawnień i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3.w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 zł. obejmujących zakresem roboty remontowo-budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, wraz z podaniem nazwy inwestora, wartości robót, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.wniosą wadium w wysokości - 12.000,00 zł.(słownie: dwanaście tysięcy złotych) Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - (wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ) . 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.2. SIWZ - (wzór wykazu - Załącznik nr 3 do SIWZ). Wymagane załączenie kserokopii uprawnień określonych w pkt. 5.2. SIWZ i poświadczeń przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 4.1. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia -Załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3. SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - (wzór wykazu - Załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje wystawione przez poprzednich zamawiających lub kopie protokołów odbioru robót. 7.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 8 SIWZ. Ponadto do oferty należy załączyć: 9.Formularz ofertowy - (Załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach