Dom Dziecka Nr 3 im. Astrid Lindgren ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Św. Barbary 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 231 42 10 , fax. 32 231 41 10
- Data zamieszczenia: 2009-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka Nr 3 im. Astrid Lindgren
ul. Św. Barbary 4 4
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 231 42 10, fax. 32 231 41 10
REGON: 00072424100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddz3.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adaptacja pomieszczeń o pow. 225 m2 w budynku przy ul. Paderewskiego 30-32 w Gliwicach na potrzeby filii Domu Dziecka oraz zagospodarowanie terenu przyległego o pow. 450 m2 wraz z budową placu zabaw - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. sposób oceny - spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I pakiet - oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w stosunku do niego nie zachodzą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia-zamówienie obejmujące wykonanie robót remontowych wielobranżowych w zakresie i wielkości podobnej jak w niniejszym zamówieniu (zamówienie podobne - remont lokalu mieszkalnego, kilku lokali mieszkalnych w jednym obiekcie, budynku mieszkalnego lub mieszkalno-biurowego, itp., których powierzchnia objęta remontem wynosiła co najmniej 150 m2, a zakres prac obejmował co najmniej roboty ogólnobudowlane, wod-kan i elektryczne) - zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże on realizację co najmniej 5-ciu zamówień o których mowa powyżej; dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w wykazie j.w. zostały wykonane należycie; wykaz osób pełniących obowiązki kierownika robót dla branży budowlanej, instalatorskiej i elektrycznej; dokumenty stwierdzające, że osoba pełniące po stronie wykonawcy obowiązki kierownika robót danej branży, posiada uprawnienia zgodnie z Prawem Budowlanym i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - t.j. uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej dla danych robót oraz potwierdzenie aktualnego wpisu na listę właściwej izby samorządu zawodowego II pakiet - oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w stosunku do niego nie zachodzą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- zamówienie obejmujące wykonanie placu zabaw w zakresie i wielkości podobnej jak w niniejszym zamówieniu(zamówienie podobne - wykonanie placu zabaw o powierzchni co najmniej 200 m2, a zakres prac obejmował co najmniej montaż urządzeń zabawowych i rekultywację tereny z nasadzeniami) - zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże on realizację co najmniej 3-ch zamówień o których mowa powyżej; dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w wykazie j.w. zostały wykonane należycie; wskazanie osoby, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoba ta posiada uprawnienia zgodnie z Prawem Budowlanym i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - t.j. uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej dla danych robót oraz potwierdzenie aktualnego wpisu na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddz3.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich w 3 - ch budynkach oświatowo-wychowawczych miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w obiektach gminnych w Gminie Siewierz w podziale na dwie odrębne części
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie docieplenia ścian budynków.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 przy ul Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane związane z remontem pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacją odgromową
Dodano: 2016-07-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku czynnego Sądu Rejonowego w Żorach
Dodano: 2016-07-21 - BO - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach przy ul. Łętowskiego 18
Dodano: 2016-07-20 - Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2016-07-20 - Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu nr 82 im. Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach przy ul. Bytomskiej 8b
Dodano: 2016-07-19 - Remont dachu krytego papą wraz z remontem stropu nad lokalem nr 12 w budynku przy ul. Piecucha 7a w Bytomiu
Dodano: 2016-07-19