Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6 6
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
REGON: 00051584000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w Domu Kultury przy ul. Kokota 170 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Domu Kultury ul. Kokota 170: Roboty przygotowawcze, zabezpieczenie pomieszczeń, demontaż i utylizacja starych okien, osadzenie nowej stolarki okiennej, poprawki tynkarskie i malarskie w ościeżach po demontażu okien, uzupełnienie podokienników wewnętrznych, wymianę parapetów zewnętrznych, mycie po robotach budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 porównywalne roboty budowlane polegające na: Wymianie stolarki budowlanej o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł. brutto (każda).1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającą lub posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia) nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie, 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których wyżej mowa w pkt 1.2.2. SIWZ), 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.), 8. Oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA - DOJAZD DO BOISK SPORTOWYCH WRAZ Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ W CIĄGU UL. PLAC SPORTOWY
Dodano: 2016-06-28 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA Z BUDŻETU PARTYPACYJNEGO PN. POŁOŻENIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ W ULICY SIKORKA
Dodano: 2016-06-10 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA - DOJAZD DO BOISK SPORTOWYCH WRAZ Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ W CIĄGU UL. PLAC SPORTOWY
Dodano: 2016-05-25 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ: DOTYK JURY - CENTRUM WRAZ Z MONITORINGIEM I OŚWIETLENIEM
Dodano: 2016-04-29 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-03-18 - BUDOWA ZJAZDU Z DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 793 - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2016-03-08 - Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec
Dodano: 2015-12-10 - Wykonanie izolacji pionowej oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej budynku nr 14 w Gliwicach. Naprawa pomieszczeń w budynku nr 1 WKU Kędzierzyn-Koźle. Remont pomieszczeń w budynku nr 14 w Tarnowskich Górach.
Dodano: 2015-09-04 - Wymiana stolarki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 przy ul. Bujoczka 22
Dodano: 2015-05-19 - Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec
Dodano: 2015-03-09