Przetargi.pl
WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA Z BUDŻETU PARTYPACYJNEGO PN. POŁOŻENIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ W ULICY SIKORKA

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA Z BUDŻETU PARTYPACYJNEGO PN. POŁOŻENIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ W ULICY SIKORKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania z budżetu partycypacyjnego pn. Położenie nawierzchni asfaltowej w ulicy Sikorka, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, zwanym dalej w skrócie PFU, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 45420000-7: Roboty budowlane 2) Dodatkowe przedmioty: 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby, 45113000-2 Roboty na placu budowy, 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45222000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej, 45112700-2 Roboty końcowe. 4. Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia: Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na cały zakres zadania tj. na przebudowę drogi o długości: 180,0 m; 2) Przebudowa drogi na odcinku o długości: 130,0 m; 3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na użytkowanie, jeśli będzie wymagana. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w PFU. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w PFU. 7. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 8. Zamawiający nie dopuszcza: a) składania ofert wariantowych, b) składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej, b) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, d) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach