Przetargi.pl
WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ: DOTYK JURY - CENTRUM WRAZ Z MONITORINGIEM I OŚWIETLENIEM

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ: DOTYK JURY - CENTRUM WRAZ Z MONITORINGIEM I OŚWIETLENIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Budowa ścieżki rowerowej: Dotyk Jury - Centrum wraz z monitoringiem i oświetleniem, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, zwanym dalej w skrócie pfu, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Lokalizacja zadania wraz z przebiegiem ścieżki rowerowej została określona w załączniku graficznym nr 1 do pfu. Realizacja zadania inwestycyjnego obejmuje działki ewidencyjne nr 8147, 8049, 8280, 8279, 8282/2, 8283/2. 3. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz uzyskać niezbedne uzgodnienia i pozwolenia. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 5. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 454200000-7: Roboty budowlane 2) Dodatkowe przedmioty: 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45113000-2 Roboty na placu budowy 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45222000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45112700-2 Roboty końcowe 4. Podstawowe dane charakterystyczne obiektu: a) długość ścieżki rowerowej: ok. 492,0 m, b) szerokość jezdni: minimum 3,0 m, c) kategoria ruchu: min. jak dla ruchu KR 1, d) nawierzchnia jezdni: z asfaltobetonu na podbudowie z tłucznia, e) pobocza jezdni: o szerokości min. 50 cm, utwardzone tłuczniem, f) oświetlenie drogi: min. 9 latarni parkowych LED, g) monitoring: 8 kamer stało ogniskowych i 1 obrotowa zmienoogniskowa, h) kanał teletechniczny: 3 rury osłonowe RHDPErpl, studnie teletechniczne typu SK 1 - szt. 5, studnie teletechniczne typu SK 2 - szt. 2, i) słup na radiolinie: 1 szt. w pkt. A, j) wyposażenie: ławki parkowe - szt. 16., kosz na śmieci - szt. 8. 5. Zakres zamówienia: 1) Zakres planowanych prac projektowych: a) wykonanie badań gruntowo-wodnych i uwarunkowania posadowienia obiektu, w zakresie wymaganym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 463), z opracowaniem dokumentacji geologicznej, b) opracowanie projektu budowlanego, poszerzonego o zakres projektu wykonawczego (projekt budowlano-wykonawczy), c) uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń - zgodnie z obowiązującymi przepisami, d) wykonanie STWIOR, projektu docelowej organizacji ruchu, projektu czasowej organizacji ruchu, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej po zrealizowaniu robót budowlanych (w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, dokumentacji budowlanej powykonawczej) oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie ścieżki rowerowej, jeśli takie będzie wymagane. 2) Zakres planowanych robót budowlanych: a) wytyczenie obiektu w terenie, b) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) wykonanie prac porządkowych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy Lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w pfu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, normy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pfu. 8. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 9. Zamawiający nie dopuszcza: a) składania ofert wariantowych, b) składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej, b) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, d) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.25.2016.PZ - Wadium - Budowa ścieżki rowerowej: Dotyk Jury - Centrum wraz z monitoringiem i oświetleniem. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach