Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2281930 , fax. 032 2281498
- Data zamieszczenia: 2009-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9 9
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 2281930, fax. 032 2281498
REGON: 00030827000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz innych środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 1 do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337720002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt V będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt IX, na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia- wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego ma obowiązek złożenia następujących dokumentów: 1.Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do siwz , że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy - W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 4.Wykaz wykonywanych usług/dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia (min 3 w publicznych placówkach służby zdrowia), zgodny w treści ze wzorem -załącznik nr 5 do siwz 5.Akceptowany projekt warunków umowy stanowiacy załącznik nr 4 do siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyroby medyczne jednorazowe
Dodano: 2015-07-20 - Dostawa materiałów do sterylizacji - papier do sterylizacji oraz podkłady absorpcyjne. Sygn. DZP/38PN/2013
Dodano: 2013-12-31 - Dostawa materiałów do sterylizacji. sygn. sprawy DZP/33PN/2013
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa materiałów do sterylizacji EO/28PN/2011
Dodano: 2011-11-23 - Materiały diagnostyczne - papiery rejestrujące do EKG
Dodano: 2010-02-23 - dostawa pieluchomajtek oddychających dla dorosłych
Dodano: 2009-12-15