Przetargi.pl
Adaptacja niewykorzystanych pomieszczeń w Gimnazjum Nr 27 dla potrzeb przedszkola ul. Abrahama 10 w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja niewykorzystanych pomieszczeń w Gimnazjum Nr 27 dla potrzeb przedszkola ul. Abrahama 10 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty ogólnobudowlane: - prace rozbiórkowe, - prace murarskie, - montaż ścianek działowych, - montaż sufitu podwieszonego, - montaż stolarki drzwiowej, - układanie glazury, terakoty, parkietu, - prace malarskie, - montaż ogrodzeń, - instalowanie mebli ulicznych Roboty sanitarne: - demontaż instalacji wod-kan., - instalacja zimnej i ciepłej wody, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja kanalizacji zewnętrznej Roboty elektryczne: - prace demontażowe, - montaż tablic rozdzielczych, - montaż linii zasilających, - wymiana opraw oświetleniowych oraz gniazd wtyczkowych, - montaż i podłączenie wentylatorów, - wykonanie pomiarów Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (budowlana, sanitarna i elektryczna, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania robót) stanowiąca załącznik Nr 1 do umowy. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania harmonogramu realizacji robót, który stanowił będzie załącznik do zawieranej umowy. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do realizacji całości zadania muszą posiadać aprobaty techniczne i atesty, a ich parametry techniczne i jakościowe nie mogą być gorsze niż te, które wskazane zostały w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia (są tylko wytycznymi do zachowania pewnego standardu wykonania prac i użytych materiałów). Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), - parametrów technicznych (wytrzymałość, wydajność, trwałość, konstrukcja, itp.), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca zobowiązany jest uzyskać niezbędne atesty przy zakupie urządzeń oraz materiałów, posiadać je na budowie, udostępniać do wglądu upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego i dołączyć je do kosztorysu powykonawczego lub faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 28.000,00 zł. (dwadzieścia osiem tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 3. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 1 do umowy, a w szczególności zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią integralną część dokumentacji projektowej. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych w czynnych obiektach użyteczności publicznej (w szczególności szkoły, przedszkola), z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto każda) oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wzór stanowi załącznik Nr 4). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); 6) wykaz osób (potencjał kadrowy oferenta), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 5; 7) zakresu prac przewidzianego do wykonania przez podwykonawców (jeżeli dotyczy) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6; 8) uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie kierowania robotami budowlanymi - wykażą, że posiadają kierownika budowy mającego uprawnienia budowlane tj. budowlano-konstrukcyjne, instalacji wewnętrznej wod. - kan., c. w., kanalizacji zewnętrznej oraz instalacji elektrycznych wewnętrznych i przynależącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, uprawnienia budowlane musi posiadać tylko 1 kierownik budowy dla danej specjalności. 9) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 10) polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na pełen zakres przedmiotu umowy przez cały czas trwania robót. 11) informację z banku, który potwierdzi ich rachunek bankowy, że wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest co najmniej w wysokości połowy wartości zamówienia. 12) potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach