Przetargi.pl
Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń żłobka w Biłgoraju przy ulicy Przemysłowej 50, na organizację nowych miejsc opieki nad małymi dziećmi.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
  • Data zamieszczenia: 2012-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń żłobka w Biłgoraju przy ulicy Przemysłowej 50, na organizację nowych miejsc opieki nad małymi dziećmi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja pomieszczeń na salę zajęć dla dzieci. A. ROBOTY BUDOWLANE - rozebranie istniejących ścianek działowych i nośnych oraz wykonanie nadproży, - wykucie otworów na drzwi w ścianach. - wykonanie nowych ścianek działowych z cegły i pustaków, - izolacja przeciwwilgociowa posadzki folią PCV, - wykonanie posadzek cementowych zbrojonych siatką i przetarciem na ostro, - gruntowanie podłoży preparatem gruntującym, - wykonanie tynków na nowych ścianach, - przetarcie tynków z zeskrobaniem farby na ścianach i suficie oraz ościeżach, wstawienie nowych drzwi fabrycznie wykończonych wraz z ościeżnicą oraz wstawienie drzwi przeciwpożarowych EI-30 - skucie istniejących okładzin ścian z płytek glazurowanych, wykonanie nowych tynków na ścianach oraz przetarcie istniejących na ścianach i suficie, - ułożenie paneli podłogowych w salach zajęć wraz z listwami przypodłogowymi, - obudowa płytami kart. - gipsowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, - zeskrobanie istniejącej farby na tynkach, - gruntowanie ścian i sufitów preparatem gruntującym oraz podłoży, - malowanie tynków farbą emulsyjną ścian i sufitów - izolacja posadzek folią PCV - wykonanie posadzki cementowej wraz ze zbrojeniem siatką i przetarcie na ostro, - licowanie ścian płytkami 30x30 na klej wraz z wykończeniem listwami PCV, - wykonanie posadzek z kamieni sztucznych wielobarwnych na klej, - montaż skrzydeł drzwiowych fabrycznie wykończonych wraz zościeżnicami, - wymiana kratek wentylacyjnych, - przebicie otworów w ścianach, - wykonanie lamperii w korytarzach, - wykonanie ścianek działowych z desek lub płyty MDF wraz z drzwiczkami otwieranych wahadłowo, - wykonanie naświetli w łazience fabrycznie wykończonych przy Sali nr 1, - zamontowanie i podłączenie na klatce schodowej w dwóch oknach siłowników w celu automatycznego otwierania w czasie zadymienia, - częściowy demontaż istniejących przewodów wentylacyjnych i zaślepienie otworu po demontażu, - wykonanie osłon na istniejące grzejniki wraz z polakierowaniem, - wymiana istniejących parapetów lastrykowych na parapety z konglomeratu, - wywiezienie gruzu i elementów metalowych na złom (faktura na Urząd Miasta Biłgoraj) B.INSTALACJA WOD-KAN - demontaż i montaż rur wodociągowych miedzianych na ścianie wraz z wykuciem bruzd i ich zatynkowanie - demontaż i montaż nowych rur kanalizacyjnych fi 50 i fi 100 w ścianie wraz z wykuciem bruzd i zatynkowanie, - demontaż i montaż zaworów zwrotnych i przelotowych na instalacji, - demontaż i montaż umywalek, brodzików, wanny i sedesów, - sprawdzenie szczelności wykonanej instalacji wod.-kan. C.INSTALACJA ELEKTRYCZNA - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej (zgodnie z dokumentacją techniczną) - wykonanie nowego oświetlenia na salach zajęć wraz z montażem lamp i lamp awaryjnych - montaż nowych wyłączników i gniazd (zgodnie z dokumentacj ą techniczną) - wykonanie pomiarów i sprawdzenia wykonanej instalacji elektrycznej. II. Zakup wyposażenia Przykładowy zestaw wyposażenia dla zadania (kolorystyka poszczególnych elementów podlega uzgodnieniu z zlecającym na etapie zakupu): 1. ŁÓŻECZKO szt. 20 - wykonana z naturalnego drewna o wymiarach min. 124x68x80cm wraz z materacem obłożonym bawełnianym materiałem o grubości minimum 7cm, 2. LEŻAK + prześcieradło bawełniane szt.20 - o wymiarach min. 130x54x15,5cm, łatwe do czyszczenia i składowania, o konstrukcji lekkiej. 3. KOJEC szt. 20 - składany z elastycznymi ściankami wykonanymi z siatki, wraz z podłogą elastyczną, 4. KRZESEŁKO DO KARMIENIA szt. 20 - wykonane z drewna 5. SZAFKA NA POŚCIEL szt. 2 - o wymiarach min. 83x40x190, minimum 5 półek w dwóch rzędach, 6. SZAFA NA PIELUCHY szt. 2 - o wymiarach min. 83x40x190, minimum 5 półek w dwóch rzędach, 7. SZAFKA DO SZATNI szt.4 - o wymiarach min. 108.4x50x130cm z przeznaczeniem na użytkowanie przez 5 dzieci z możliwością zawieszania ubrań i półką na buty, 8. WIESZAK ŁAZIENKOWY szt.4 - odporny na zawilgocenia w kolorze pastelowym z możliwością powieszenia 5 ręczników, 9. SZAFKA PRZEWIJAK + PÓŁKA NA PIELUCH szt. 2 - o wymiarach 75x55x96,5cm w kolorze seledynowym, konstrukcja szafki i półki wykonana ze sklejki, z plastikowymi szufladami oraz pojemnikami. Wszystkie naroża i krawędzie zaokrąglone dla bezpieczeństwa dziecka, 10. SZAFKA NA NOCNIKI szt.2 - szafka wykonana ze sklejki z możliwością ustawienia 10 szt. nocników. Każda z przegródek musi zmieścić 1 nocnik o wymiarach ?25 i wysokości 15cm, 11. MEBLE NA ZABAWKI : - szafka szt.2 o wymiarach min. 94x45x189cm w danej szafce po środku znajduje się półka nie zabudowana, a na górnej części półki zabudowane drzwiczkami oraz w dolnej części cztery rzędy szuflad - szafka wisząca szt. 2 o wymiarach min. 94x35x40cm z drzwiczkami. - szafka stojąca szt. 2 o wymiarach min. 50x40x90cm z jednym skrzydłem drzwiowym - szafka stojąca szt. 2 o wymiarach min. 50x40x90cm z czterema szufladami - szafka stojąca szt.2 o wymiarach min. 107x45x90 z pełną szufladą od góry oraz z dwoma szufladami na dole. Pośrodku pólka niezabudowana podzielona na pół, 12. STOLIK szt.5 o wymiarach blatu min. 119x74cm i wysokości zamieszczenia 46cm. Kolor blatu do uzgodnienia. 13. KRZESŁO szt. 20 - nogi metalowe zgodne z kolorystyką stolika do uzgodnienia, wysokość siedziska 26cm. 14. SZAFKA NA ŚRODKI CZYSTOŚCI szt. 2 o wymiarach min. 90x40x190cm minimum 5 półek zamykanych drzwiami, , 15. BIURKO szt.2 o wymiarach min. 110x70x74cm z szufladą i szafką zamykaną na kluczyk, 16. SZAFA NA LEŻAKI szt. 2 - wykonana ze sklejki z możliwością ustawienia 10 leżaków. Każda z przegród powinna mieć wymiar 30x150 i głębokości 60 cm oraz półki górnej dla każdego leżaka o wymiarach min. 30x30x60cm, 17. KOSZ UCHYLNY szt.2 - kosz uchylny plastikowy koloru żółtego lub seledynowego o pojemności minimum 20l, 18. TABLICZKI INFORMACYJNE szt.10 - tabliczki różnych kształtów i kolorów z możliwością umieszczenia napisu, UWAGA: Pozycje 1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 13 winny spełniać Normy Bezpieczeństwa i posiadać Certyfikaty dopuszczenia do stosowania w placówkach oświatowych - żłobki. III. Adaptacja pomieszczeń po kotłowni na pralnię A. ROBOTY BUDOWLANE rozebranie istniejących ścianek działowych i nośnych oraz wykonanie nadproży, - wykucie otworów na drzwi w ścianach. - wykonanie nowych ścianek działowych z cegły i pustaków, - izolacja przeciwwilgociowa posadzki folią PCV, - wykonanie posadzek cementowych zbrojonych siatką i przetarciem na ostro, - gruntowanie podłoży preparatem gruntującym, - wykonanie tynków na nowych ścianach, - przetarcie tynków z zeskrobaniem farby na ścianach i suficie oraz ościeżach, wstawienie nowych drzwi fabrycznie wykończonych wraz z ościeżnicą 12,6m2 - skucie istniejących okładzin ścian z płytek glazurowanych, wykonanie nowych tynków na ścianach oraz przetarcie istniejących na ścianach i suficie, - zeskrobanie istniejącej farby na tynkach, - gruntowanie ścian i sufitów preparatem gruntującym oraz podłoży, - malowanie tynków farbą emulsyjną ścian i sufitów - izolacja posadzek folią PCV - wykonanie posadzki cementowej wraz ze zbrojeniem siatką i przetarcie na ostro, - licowanie ścian płytkami 30x30 na klej wraz z wykończeniem listwami PCVwykonanie posadzek z kamieni sztucznych wielobarwnych na klej, - montaż skrzydeł drzwiowych fabrycznie wykończonych wraz z ościeżnicami, zamontowanie i podłączenie elektrycznie wentylatora zamontowanego w ścianie - l szt - wymiana kratek wentylacyjnych, - przebicie otworów w ścianach, - wykonanie lamperii w korytarzach, - wywiezienie gruzu i elementów metalowych na złom (faktura dla Urzędu Miasta) B.INSTALACJA WOD-KAN - montaż kratek kanalizacyjnych, montaż rur wodociągowych na ścianie wraz z wykuciem bruzd i ich zatynkowanie - montaż nowych rur kanalizacyjnych fi 50 w ścianie wraz z wykuciem bruzd i zatynkowanie, - wykonanie wykopu na rury kanalizacyjne wewnątrz budynku jak i zewnątrz wraz z przebiciem się do istniejącej studzienki kanalizacyjnej oraz zasypanie wykopów wraz z ubiciem - montaż zaworów zwrotnych i przelotowych na instalacji, - montaż rur wywiewnych na kanalizacji, - wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej z rur PCV fi 150 i fi 100 z podłączeniem do studzienki kanalizacyjnej na zewnątrz budynku - zamontowanie i zakup l zlewozmywaku z blachy kwasoodpornej wraz z podłączeniem do instalacji kanalizacyjnej, - zakup i zamontowanie baterii do zlewozmywaka wraz z szafką, - sprawdzenie szczelności wykonanej instalacji wod.-kan. C.INSTALACJA ELEKTRYCZNA - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej (zgodnie z dokumentacj ą techniczną) - podłączenie nowych urządzeń elektrycznych (pralki, suszarki, magiel itp), - wymiana istniejącej na korytarzu skrzynki TB1 - wykonanie nowego oświetlenia na sali zajęć wraz z montażem lamp, - montaż nowych wyłączników i gniazd (zgodnie z dokumentacj ą techniczną) - wykonanie pomiarów i sprawdzenia wykonanej instalacji elektrycznej. Szczegółowa specyfikacja techniczna jest stosowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robot. 3. Informacja o terenie budowy Teren budowy, zabudowany budynkiem piętrowym, murowanym, piętrowym. Budynek żłobka posiada instalacje wod-kan, siec elektryczną, siec gazowa, utwardzony dojazd. 4. Organizacja robót i, przekazanie placu budowy Wykonawca tak powinien zorganizować roboty by zapewnić bezpieczeństwo przebywającym osobom a najlepiej wykonywać te prace w okresie wakacji. Teren budowy Inwestor przekaże Wykonawcy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót, wskaże dostęp do wody i energii elektrycznej. 5. Zabezpieczenie interesów osób trzecich Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz powinien zapewnić ochronę własności publicznej i prywatnej. Istniejące na terenie instalacje naziemnie i podziemne, np. kable, rurociągi i sieci powinny być wskazane Wykonawcy przez zamawiającego przy przekazaniu placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia instalacji i urządzeń przed ich uszkodzeniem, a także do natychmiastowego powiadomienia inspektora nadzoru i właściciela instalacji i urządzeń, jeżeli zostaną przypadkowo uszkodzone w trakcie realizacji robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody w instalacjach urządzeniach naziemnych i podziemnych spowodowane w trakcie wykonywania robot budowlanych. 6. Wymagania dotyczące ochrony środowiska Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów zakresu ochrony środowiska na placu budowy i poza jego terenem. Będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczeń powietrza, wód gruntowych i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót budowlanych. 7. Warunki bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa na budowie. Wykonawca będzie realizował roboty zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami BHP. Nie dopuści do pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne do dla zapewnienia bezpieczeństwa a także zapewni wyposażenie w urzajdzenia socjalne oraz odzież wymaganą dla personelu zatrudnionego na placu budowy. Wykonawca będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości zgodnie z zaleceniami odpowiednich przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 8. Ogrodzenie placu budowy. Wykonawca będzie zobowiązany do: - ogrodzenia i utrzymania porządku na placu budowy, - utrzymania czystości dróg publicznych i ulic przy placu budowy. 9. Określenia podstawowe Certyfikat zgodności -jest to dokument wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzający, że wyrób i proces jego wytwarzania są zgodne ze zharmonizowaną specyfikacją techniczną. Inspektor nadzoru inwestorskiego -osoba posiadająca odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową oraz uprawnienia budowlane. Reprezentuje on interesy inwestora na budowie i wykonuje bieżącą kontrolę jakości i ilości wykonywanych robót. Odbiór gotowego obiektu budowlanego - zwanym odbiorem końcowym, polegającym na protokolarnym przyjęciu (odbiorze) od wykonawcy obiektu budowlanego przez osobę lub grupę osób o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wyznaczoną przez Inwestora, ale nie będącą inspektorem nadzoru inwestorskiego na tej budowie. Odbioru dokonuje się po zgłoszeniu przez kierownika budowy faktu zakończenia robót budowlanych, łącznie z uporządkowaniem terenu budowy. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych 1. Wymagania ogólne dotyczące właściwości materiałów materiałów wyrobów. Wykonawca robót powinien przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego szczegółowe informacje o źródle produkcji, zakupów wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do realizacji robót właściwie oznaczonych, posiadających certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności, deklaracje zgodności z Polską Normą a także inne prawnie określone dokumenty. Materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. - Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały montowane lub instalowane w trakcie robot budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art.10 ustawy Prawo Budowlane oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych. - Wykonawca uzgodni z inspektorem nadzoru inwestorskiego sposób i termin przekazania informacji o przewidywanym użyciu podstawowych materiałów oraz elementów konstrukcyjnych do wykonania robót a także o aprobatach technicznych lub certyfikatach zgodności. Ogólne wymagania dotyczące robót: Przy wykonywaniu robot mogą być zatrudnieni wyłącznie pracownicy, którzy odpowiadają wymaganiom określonym w taryfikatorze kwalifikacyjnym dla danego stanowiska pracy zostali przeszkoleni w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz uzyskali orzeczenie lekarskie o dopuszczeniu do określonej pracy. Pracownicy są zobowiązani utrzymywać w należytym stanie i porządku miejsc pracy oraz obsługiwane maszyny i urządzenia jak również eksploatować je zgodnie z przepisami techniczno-ruchowymi. Osoby kierowania i nadzoru zobowiązani są kontrolować każde stanowisko pracy i instruować pracowników o zasadach bezpieczeństwa wykonania robot. 1. Materiały. Roboty objęte umową powinny być zadawalające i gwarantowanej jakości oraz wykonane z materiałów dobrego handlowego gatunku. 2. Wykonanie robót Wykonawca przy współpracy z Zamawiającym powinien po przetargu możliwie szybko uzgodnić harmonogram robót. Roboty powinny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z umową. Wykonawca powinien zatrudnić tylko takich pracowników, których kwalifikacje odpowiadają wymogom i takiej liczbie, która zapewni zgodny z harmonogramem postęp robot. Wykonawca powinien dozorować roboty osobiście lub przez swoich przedstawicieli upoważnionych do reprezentowania go wobec Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiazuje wniesienie wadium w wysokosci 4 000,00 zł (cztery tysiące zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bilgoraj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach