Przetargi.pl
Adaptacja i rozbudowa budynku dydaktycznego PWSZ w Zamościu dla potrzeb utworzenia laboratoriów pielęgniarstwa

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Pereca 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 084 6383500
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
    ul. Pereca 2 2
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383555, 6383444, fax. 084 6383500
    REGON: 06004411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i rozbudowa budynku dydaktycznego PWSZ w Zamościu dla potrzeb utworzenia laboratoriów pielęgniarstwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i rozbudowa budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu położonego w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej 24. Roboty budowlane należy wykonać wg projektu: Adaptacja i rozbudowa budynku dydaktycznego PWSZ w Zamościu dla potrzeb utworzenia laboratoriów pielęgniarstwa: zagospodarowania terenu; branża architektoniczna; branża konstrukcyjna; branża drogowa; branża sanitarna, wewnętrzne instalacje sanitarne; branża sanitarna, sieci zewnętrzne; branża elektryczna, instalacje elektryczne i okablowanie strukturalne; branża elektryczna, instalacje teletechniczne; z następującymi wyłączeniami: Branża sanitarna: sieci zewnętrzne nie należy wykonywać: przebudowy sieci wodociągowej, przebudowy przyłącza wodociągowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji projektowej (zał. nr 1 do SIWZ), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 2 do SIWZ), Przedmiarach Robót (zał. nr 3 do SIWZ), z zastrzeżeniem, iż przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy) i nie są w żaden sposób wiążące dla Wykonawcy lub Zamawiającego. Oznacza to, że rodzaj i ilość robót (ilość pozycji kosztorysowych) składających się na wycenę elementu scalonego kosztorysu a także ilość (obmiar) robót ujęte w kosztorysie ofertowym mogą różnić się od tych ujętych w przedmiarach udostępnianych w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót sporządzony przez projektanta Zamawiający udostępnia wyłącznie w celu zorientowania Wykonawcy w zakresie i charakterze przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru wzorów oraz kolorów poszczególnych materiałów np. płytek ściennych, podłogowych, drzwi. Wykonawca przygotuje minimum 6 kolorów (wzorów) do wyboru Zamawiającemu. Cena ofertowa powinna obejmować także: organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, poniesienie kosztów mediów zużytych i wyprodukowanych podczas realizacji zadania, naprawienie ewentualnych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, przywrócenia porządku na terenach używanych przez Wykonawcę do stanu pierwotnego, poniesienie innych kosztów wynikających z warunków określonych w niniejszej SIWZ, w tym w istotnych postanowieniach umowy będących załącznikiem do niniejszej SIWZ. 2.Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Uczelni nie powodując przerwy w pracy, w związku z tym należy w miarę możliwości w pierwszej kolejności przeprowadzić prace w istniejącym budynku, w następnej kolejności należy prowadzić prace na zewnątrz istniejącego budynku tak aby prace w istniejącym budynku i prace branży drogowej zakończyć najpóźniej do dnia 23 września 2016r. przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych w istniejącym budynku. Prace w pozostałych lokalizacjach i branżach należy zakończyć do 30 listopada 2016r. 3.Ze względu na czynny obiekt w trakcie realizacji robót należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo w trakcie prowadzonych robót poprzez oznakowanie placu budowy. 4.Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. Należy uporządkować teren po zakończeniu robót i naprawić wszelkie szkody powstałe wyniku realizacji zadania. 5.Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. 6.Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikami do niej. 2)Warunki płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 3)Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z treści SIWZ i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 7.Zamawiający zaleca, by Wykonawca przed przygotowaniem i złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej nieruchomości, na której wykonywany będzie przedmiot zamówienia w celu zapoznania się z miejscem, zakresem oraz warunkami wykonania robót objętych zamówieniem. 8.W czasie planowania, wyceny, organizacji oraz realizacji zamówienia należy uwzględnić wykonanie prac i czynności wynikających z ewentualnych wyjaśnień, uzupełnień i zmian treści SIWZ ogłoszonych przez Zamawiającego w toku postępowania. 9.Wykonawca udzieli min. 48 miesięcznej gwarancji i min. 48 miesięcznej rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia (kryterium oceny ofert, rozdział XII siwz) 10.Kosztorys ofertowy: 1)W celu merytorycznego uzasadnienia proponowanego wynagrodzenia do oferty zaleca się dołączyć kalkulację tego wynagrodzenia, kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie projektów budowlanych (dokumentacji projektowej), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz rozdziałem I SIWZ. W kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszystkie rodzaje i ilości robót, których wykonanie uzna za niezbędne do należytego wykonania zamówienia. 2)Bez względu na strukturę, formę i zawartość kosztorysu ofertowego dołączonego do oferty Zamawiający uważał będzie, że wynagrodzenie obliczone przez Wykonawcę na podstawie kosztorysu, obejmuje wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu należytego wykonania zamówienia, możliwe do przewidzenia przez Wykonawcę przed złożeniem oferty. Wykonawca ponosi wyłączną i całkowitą odpowiedzialność za ewentualne błędy popełnione przy sporządzaniu kosztorysu, zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego. 3)Roboty (pozycje kosztorysu) ujęte w kosztorysie ofertowym oraz ilość robót do wykonania (obmiar) Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zasad najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązujących przepisów, opublikowanych norm, dokonanej wizji lokalnej oraz ewentualnych wyjaśnień, uzupełnień i zmian treści SIWZ ogłoszonych przez Zamawiającego w toku postępowania.4)Kosztorys ofertowy dołączony do oferty stanowi charakter pomocniczy, służący do rozliczenia robót budowlanych na wypadek przerwania wykonania zamówienia przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia oraz w przypadku wystąpienia robót dodatkowych. Jeżeli Wykonawca nie uwzględni w cenie ryczałtowej oraz kosztorysie ofertowym robót, które wynikają z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, to ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji całego zamówienia, zgodnie z jego opisem zawartym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, bez możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia. Niedoszacowanie, błędy w obliczeniach, pominięcie pozycji czy błędny opis pozycji (w stosunku do przedmiarów robót) i inne błędy w kosztorysie ofertowym nie będą stanowić o niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie będą więc powodem do odrzucenia oferty, gdyż cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako ryczałtową, obejmującą cały zakres rzeczowy bez względu na to, jakie pozycje Wykonawcy umieszczą w swoich kosztorysach ofertowych. Kosztorysy te będą miały dla Zamawiającego jedynie funkcję pomocniczą, informacyjną, posłużą Zamawiającemu do uzyskania ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawców. Dlatego też niezgodność kwoty kosztorysu z kwotą z formularza oferty również nie będzie stanowić o niezgodności treści oferty z SIWZ (nie skutkuje odrzuceniem oferty). 11.Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art.30ust.1do3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z w/w dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, pod względem funkcjonalnym, nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, spełnienia tego samego poziomu jakościowego oraz pod warunkiem spełnienia wymagań obmiarowych zgodnie z opisem i załącznikami graficznymi. Podane w opisach wymiary i załączniki graficzne stanowią uszczegółowienie oczekiwań Zamawiającego. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i obmiarowych Zamawiającego. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego, o parametrach nie gorszych od podanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. 12.Miejsce realizacji zamówienia: ul. Hrubieszowska 24, 22 400 Zamość 13. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 16. Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1)Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 90% , Maksymalna liczba punktów 90; Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, podana w Formularzu oferty. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 SIWZ. 2)Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 10%, Maksymalna liczba punktów: 10; Kryterium: Okres gwarancji należy rozumieć jest jako okres gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia; Zasady oceny kryterium okres gwarancji: ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza oferty i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; okres gwarancji liczony jest w miesiącach; Wykonawca może podać wyłącznie pełne miesiące; Ocenie zostanie poddany okres gwarancji liczony w miesiącach, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez Strony umowy; minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 48 miesięcy; Oferty proponujące okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy będą traktowane jako niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia i będą podlegały odrzuceniu; maksymalny okres gwarancji uwzględniony przez Zamawiającego do oceny ofert wynosi 72 miesiące; Oferty proponujące 72 miesięczny lub dłuższy okres gwarancji otrzymają najwyższą liczbę punktów równą wadze kryterium, tj.10pkt.; Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium okres gwarancji zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2.1. 18.Zakończenie robót: 30.11.2016r. przy czym roboty wewnątrz istniejącego budynku oraz roboty branży sanitarnej, sieci zewnętrzne jak również roboty branży drogowej należy zakończyć najpóźniej do dnia 23 września 2016 r. 19.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164), o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu zastosowane jest pojęcie (ustawa Pzp), należy przez to rozumieć ustawę Prawo zamówień publicznych, o której mowa powyżej. SIWZ należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości łącznie: 25000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 zł), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6bust.5pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z2007r. Nr42, poz.275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA Oddział 1 w Zamościu 25102053560000180201539030 z dopiskiem Wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.2.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składania ofert podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art.24ust.2pkt2 ustawy Pzp, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art.24ust.4 ustawy Pzp. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączana do oferty. 3.W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy złożyć oryginał dokumentu oddzielnie wraz z ofertą (w oddzielnym opakowaniu) lub osobno w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój nr 124 (w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp), przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, była dołączona do oferty. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informacje o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymieniona w ust.1, stanowiącej/go zabezpieczenie wadium na rzecz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu, w przetargu nieograniczonym na: Adaptacja i rozbudowa budynku dydaktycznego PWSZ w Zamościu dla potrzeb utworzenia laboratoriów pielęgniarstwa, ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art.46ust.4ai5 ustawy Pzp. 5.Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub innej niż dopuszczalna forma skutkuje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6.Wniesienie wadium musi obejmować okres związania z ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu, zgodnie z zapisami art.46ust.4ai5 ustawy Pzp. 7.Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku spośród nich)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pwszzamosc.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach