Przetargi.pl
Adaptacja dawnego Aresztu na Izbę Pamięci Regionalnej wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół niego oraz budowa parkingu wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Łukowa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-412 Łukowa, Łukowa 262
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6874002 , fax. 084 6874045
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowa
    Łukowa 262 262
    23-412 Łukowa, woj. lubelskie
    tel. 084 6874002, fax. 084 6874045
    REGON: 95036912600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@lukowa.mbnet.pl, budownictwo@lukowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja dawnego Aresztu na Izbę Pamięci Regionalnej wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół niego oraz budowa parkingu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn. Adaptacja dawnego Aresztu na Izbę Pamięci Regionalnej wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół niego oraz budowa parkingu wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót, w których zakres wchodzi: 1) Budynek dawnego Aresztu: - wykonanie nowego dachu ( więźba drewniana, pokrycie dachówką ceramiczną- karpiówka), - wykonanie nowego stropu typu WPS na belkach stalowych, - rozbiórka i wykonanie od nowa poprzecznej ściany wewnętrznej wraz z kominami, - częściowe rozbiórki i przemurowania ścian zewnętrznych i nadproży oraz wykonanie dwóch otworów okiennych, - wykonanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej ( drzwi wewnętrzne i zewnętrzne), - wykonanie izolacji poziomych oraz posadzek wewnętrznych , - wykonanie elewacji zewnętrznej i tynków wewnętrznych, - roboty adaptacyjno - wykończeniowe, - wykonanie instalacji c.o., wod.-kan., gazowej i elektrycznej, - wykonanie przyłączy: kanalizacji deszczowej, przyłącza gazowego, wody oraz kanalizacji sanitarnej. Wyjaśnienie: Budynek dawnego Aresztu położony jest na działce nr 3573/2 w obrębie Łukowa- jeśli w dokumentach przetargowych będzie występować działka nr 3573 należy traktować, że jest to działka nr 3573/2. 2) Parking - budowa parkingu z kostki brukowej na samochody osobowe ( stanowiska dla samochodów osobowych, stanowiska dla osób niepełnosprawnych, stanowiska dla autobusów), - wykonanie oświetlenia parkingu, kładki przez rzekę Mucha oraz ciągu pieszego do obiektów sportowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w: 1.1. art. 22 ust.1 ustawy PZP, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2. art. 24 ust. 1 ustawy PZP dotyczące braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę opisanych w pkt VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (oryginał) o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie) oraz na podstawie dokumentów wymienionych poniżej: 1. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. ( Wykonawca winien wykazać, iż należycie wykonał: - jedną inwestycję = jedna umowa polegającą na budowie, przebudowie, remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto - jedną inwestycję = jedna umowa, w zakresie budowy parkingu, chodnika lub drogi z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto informacje te powinny wynikać w sposób jednoznaczny z referencji, które należy dołączyć do oferty). (W przypadku oferty, składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu spełnia co najmniej jeden z wykonawców). 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych a świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami; wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. ( Wykonawca winien wskazać do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z kwalifikacjami do kierowania robotami przy zabytkach oraz kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej ). 3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (Wymagane jest dołączenie odpowiednich uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z kwalifikacjami do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach a także dołączenie ważnego zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego oraz dołączenie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej a także dołączenie ważnego zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia art. 24 ust. 1 ustawy PZP dotyczące braku podstaw do wykluczenia: wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie). 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga: Dokumenty dodatkowe złożone w ofercie nie będą brane pod uwagę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 1. Zasady składania ofert wspólnych. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać m. in.: -określenie postępowania, którego dotyczy, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - oznaczenie Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, - wskazanie pełnomocnika, - oznaczenie czasu trwania i zakres pełnomocnictwa. b) dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ww. pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Podmioty występujące wspólnie, których oferta zostanie wybrana, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowa.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach