Przetargi.pl
Adaptacja części wspólnych budynku biurowego po straży granicznej w Czelinie na mieszkania

Gmina Mieszkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 74-505 Mieszkowice, ul. F. Chopina 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4145276 , fax. 91 4145031
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieszkowice
    ul. F. Chopina 1 1
    74-505 Mieszkowice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4145276, fax. 91 4145031
    REGON: 81168654400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mieszkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja części wspólnych budynku biurowego po straży granicznej w Czelinie na mieszkania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Prace rozbiórkowe: - rozebranie istniejących ścian działowych na poszczególnych kondygnacjach budynku, - rozebranie części biegu schodowego - bieg do podestu, - zdjęcie warstw papy na stropodachu, - wykucie otworów dla przebudowy wejścia do budynku, wejścia do mieszkań i wymiany okien, - rozebranie kominów wolnostojących, - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych 2) Prace budowlane - przebudowa budynku: - wykonanie nowych ścian działowych z bloczków betonu komórkowego gr. 12 cm. - wykonanie otworów drzwiowych wewnętrznych z osadzeniem drzwi, - wymania okien i drzwi w mieszkaniach, wymiana drzwi wejściowych, - wykonanie węzłów sanitarnych, - przebudowa klatki schodowej, wykonanie dodatkowo oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego, - wydzielenie lokali mieszkalnych, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu budynku, - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, - przebudowa przyłącza wodociągowego, - wykonanie pionów wewnętrznej instalacji wodociągowej i sanitarnej, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku - pokrycie dachu papą, - przemurowanie komina, - zagospodarowanie terenu wokół budynku, 3) Prace wykończeniowe - otynkowanie ścian, - wykonanie nowych instalacji wg. odpowiednich projektów instalacyjnych, - malowanie ścian oraz sufitów. 4) Wymagane dokumenty - wykonawca ma obowiązek sporządzić i przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mieszkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach