Przetargi.pl
Adaptacja części budynku Szkoły Podstawowej w Białusnym Lasku na Środowiskowy Dom Samopomocy

Gmina Myszyniec ogłasza przetarg

  • Adres: 07-430 Myszyniec, Plac Wolności 60
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7721141 , fax. 029 7721141
  • Data zamieszczenia: 2013-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszyniec
    Plac Wolności 60 60
    07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie
    tel. 029 7721141, fax. 029 7721141
    REGON: 00054660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: myszyniec.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja części budynku Szkoły Podstawowej w Białusnym Lasku na Środowiskowy Dom Samopomocy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: branży architektoniczno-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej na części istniejącego budynku byłej Szkoły Podstawowej w Białusnym Lasku w celu adaptacji budynku na Środowiskowy Dom Samopomocy. Do zakresu rzeczowego robót budowlanych należą: 1) roboty budowlane: a) wewnątrz budynku: - rozebranie klatki schodowej żelbetowej, - wykonanie nowej klatki schodowej dwubiegowej powiększając ją o 0,92 m, - wykonanie nowych sanitariatów łącznie z wyposażeniem, - wykonanie nowej wentylacji do sanitariatów, murując je z bloczków wentylacyjnych od stropu parteru i wyprowadzając je za pomocą wywietrzaków dachowych ponad dach, - rozebranie stropu żelbetowego, stropu lekkiego i posadzki w miejscu zaprojektowanego dźwigu, - wykonanie fundamentów i ścian do windy, - wykonanie otworów drzwiowych w ścianach istniejących do pomieszczeń nr 0.4, 0.12,1.2,1.8,1.10., - wymiana podłóg, - wykonanie nowych ścianek działowych i zamurowań otworów, - wykonanie na poddaszu ścianki oddzielającej część szkoły nie objętej opracowaniem, wydzielającej je drzwiami przeciwpożarowymi zgodnie z oznaczeniami na rysunkach, - wydzielenie klatki schodowej wymieniając drzwi na przeciwpożarowe, - wykonanie nowego stropu lekkiego nad klatką schodową - zgodnie z oznaczeniami na rysunkach, - wymiana na poddaszu podsufitki na płytę gips.-karton. o ognioodporności do 30 min., b) zewnątrz budynku: - rozebranie schodów przy wejściu głównym i wykonanie nowych schodów razem z pochylnią, - rozebranie schodów tylnych i wykonanie w ich miejscu nowego wiatrołapu (przykrytego odrębnym daszkiem jednospadowym) ze schodkami i pochylnią, - zmodernizowanie odprowadzania wody z rur spustowych w miejscu zaprojektowanych pochylni za pomocą odwodnienia liniowego, - rozebranie ściany szczytowej klatki schodowej oraz opaski betonowej przylegającej do niej, - wykonanie nowej ściany szczytowej klatki schodowej przesuwając ją o 92 cm, przykrywając ją dachem o kształcie i konstrukcji nawiązując do istniejącego dachu, - zamontowanie nowych okien w wiatrołapie i na klatce schodowej oraz okien dachowych oddymiajacych; 2) roboty sanitarne: a) instalacja wodociągowo - kanalizacyjna: - rurociągi wody zimnej ciepłej i cyrkulacji wykonane z rur PP o śr zewn. 16-25 mm, łączone za pomocą kształtek zgrzewanych, - podejścia wodociągowe pod przybory prowadzone w bruzdach, - rurociągi kanalizacyjne wykonane z rur PVC o śr. 50 - 160 mm, - podejścia kanalizacyjne pod przybory prowadzone w bruzdach, - umywalki z półpostumentem - 5 kpl, - umywalki dla niepełnosprawnych- 2 kpl., - miska ustępowa typu kompakt - 3 kpl., - miska ustępowa typu kompakt dla niepełnosprawnych - 2 kpl., - przebudowa istniejącego zaworu hydrantowego o śr. 25 mm - 1 kpl., - rurociągi instalacji wodociągowej izolowane otulinami z pianki polietylenowej. b) instalacja centralnego ogrzewania: - demontaż grzejnika stalowego i ponowny jego montaż - 2 kpl., - demontaż grzejnika żeliwnego i ponowny jego montaż - 2 kpl., - zmiana gałązek grzejnikowych wraz z wymianą zaworów grzejnikowych - 4 kpl.; 3) roboty elektryczne: - modernizacja rozdzielni głównej, - wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem, - odtworzenie zasilania instalacji elektrycznej do pomieszczeń nie objętych adaptacją, - zasilanie windy, - odnowienie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji oddymiania. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: - projekcie budowlanym, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Użyte w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających parametrom zaproponowanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności przedmiaru robót z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Nie wniesienie zastrzeżeń w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną, zgodnie z art. 647 K.C. Całość robót należy wycenić zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót. Przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. Określona przez Wykonawcę cena w ofercie jest ceną ryczałtową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.000,00 zł, (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank / oddział: Bank Spółdzielczy w Myszyńcu nr rachunku: 25 8920 0001 0000 1720 2000 0060 z adnotacją: wadium na przetarg - adaptacja szkoły na ŚDS. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach