Przetargi.pl
Adaptacja budynku szkoły na Środowiskowy Dom Pomocy Na Leśnej - II Etap

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 78-314 Sławoborze, ul. Kolejowa 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3647564 , fax. 094 3650299
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kolejowa 8 8
    78-314 Sławoborze, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3647564, fax. 094 3650299
    REGON: 00380188700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-slawoborze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku szkoły na Środowiskowy Dom Pomocy Na Leśnej - II Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą lekką, obróbkami, z częściowym licowaniem płytkami klinkierowymi i pracami wykończeniowymi. 2. Roboty montażowe instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno -kanalizacyjne 3. Roboty remontowe polegające na wykończeniu wnętrz w całym budynku oraz renowacji schodów wejściowych. 4. Wykonanie podjazdów dla niepełnosprawnych. 5. Montaż stolarki drzwiowej, w tym drzwi zewnętrznych i wewnętrznych aluminiowych, dostarczonej przez Zamawiającego zgodnie z załączonym zestawieniem 6. Wykonanie uzupełniających obróbek blacharskich na ocieplonym w poprzednim etapie stropodachu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający oczekuje od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł przed upływem terminu składania ofert w formach zgodnych z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium będzie przyjęte wyłącznie poprzez wpłatę przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Świdwinie o/ w Sławoborzu nr konta 03 8581 0004 0015 2204 2000 0001.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) pod względem potencjału kadrowego Wykonawca muszą wykazać, że Kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia bez ograniczeń 4) Wykonawca musi spełnić warunek minimum - wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał przynajmniej jedną realizację odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto, z podaniem: daty, miejsca wykonania, zleceniodawcy, wartości zamówienia. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy załączyć dokumenty stwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością np: referencje, opinie. 5) Wykonawca przedstawi wykaz robót zakończonych lub w realizacji z ostatnich trzech lat wraz z oświadczeniem że wykonał je w należyty sposób i nie pozostaje w sporze z ich zleceniodawcą. 6) Wykonawca złoży oświadczenie, że nie pozostaje w sporze z żadnym zleceniodawcą robót w związku z ich jakością i/lub terminowością. 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 9) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia po spełnieniu warunków podanych w Art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych 10) Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia podwykonawców, którzy muszą spełnić wymagania takie jak składający ofertę a opisane w SIWZ. 11) Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia 12) Udzielą minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. 13) Akceptują zapisy specyfikacji wraz z załączoną propozycją umowy. 14) Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1, pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), parafowany projekt umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków i składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, (w tym z tytułu wspólnego wykonawstwa zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie o spełnieniu warunków podanych w Art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć list intencyjny wraz z projektem umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz ustanowienie wspólnego pełnomocnika). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do SIWZ), oświadczenie o wykonaniu robót w należyty sposób i nie pozostawaniu w sporze z ich zleceniodawcą w związku z ich jakością i/lub terminowością. dla kierownika budowy - dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane bez ograniczeń, wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 do SIWZ) kosztorys ofertowy, zawierający cenę robót netto i brutto wyliczoną ściśle na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (zaleca się by kolejność pozycji kosztorysu ofertowego była zgodna z kolejnością pozycji w przedmiarze robót), wykaz zaproponowanych w ofercie wyższych parametrów technicznych i jakościowych robót i montowanych elementów niż określone w projekcie i SIWZ dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: premia dla Wykonawcy, który najpełniej uwzględni zastosowanie wyższych parametrów technicznych i jakościowych niż określone w projekcie i SIWZ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gops.slawoborze.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach