Przetargi.pl
Adaptacja budynku stacji wymienników ciepła przy ul. Kombajnistów w Rudzie Śląskiej na cele administracyjne

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-700 Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3447806 , fax. 032 3447840
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska
    ul. Zabrzańska 24 24
    41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 3447806, fax. 032 3447840
    REGON: 27182384600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pec.rsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku stacji wymienników ciepła przy ul. Kombajnistów w Rudzie Śląskiej na cele administracyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są roboty budowlane związane z wydzieleniem pomieszczeń socjalnych, biurowych i magazynowych w budynku stacji wymienników w Rudzie Śląskiej przy ul. Kombajnistów. Dane ogólne budynku: - powierzchnia zabudowy - 214,6 m? - powierzchnia użytkowa - 284,8 m? - powierzchnia całkowita - 474,1 m? - kubatura - 2081,0 m? Z uwagi na zmianę sposobu użytkowania wymagane jest spełnienie dodatkowych wymagań w zakresie izolacji termicznej przegród budowlanych, wentylacji i ochrony przeciwpożarowej. Przyjęto rezygnacje z dużych przeszkleń w elewacji frontowej i tylnej i zastąpiono je oknami, przyjęto wykonanie ocieplonych sufitów podwieszanych nad pomieszczeniami najwyższych kondygnacji oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku. Ściany wewnętrzne należy wykonać jako murowane z bloczków z betonu komórkowego lub cegły o grubości 12 i 24 lub 25 cm. i powiązać z istniejącymi elementami konstrukcji poprzez wprowadzenie prętów zbrojeniowych lub bednarki co około 1m ( 4 warstwy bloczków). W ścianach projektowanych na poziomie + 4,30 m, przyjęto zwieńczenie ich ceownikami. Posadzki wykonać należy poprzez naklejenie obiektowej wykładziny PCV o fakturze antypoślizgowej oraz antypoślizgowych płytek gresowych. Przedmiotem zamówienia objęte jest też wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej i piorunochronnej. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia opisany jest w projekcie budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ ma charakter informacyjny, a wycenę przedmiotu zamówienia należy opracować na podstawie projektu budowlano - wykonawczego. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca, który zaproponuje materiały, urządzenia równoważne dołączy do oferty Wykaz zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. Koniecznie jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów , takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno - eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Wykonawca sporządzi ich wykaz w układzie: materiały SIWZ - oferowany materiał równoważny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w - wysokości: 9.300,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy trzysta złotych 00/100 ). Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 2 lutego 2010r. do godz. 11.30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( również w zakresie montażu instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej); - osoby kierujące lub nadzorujące budowę z ramienia Wykonawcy posiadają uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia wpisu na listę członków odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zgodnie z art. 46 Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. za wystarczający uznaje się także posiadanie uprawnień lub wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego, w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym dany wykonawca ma swoją siedzibę. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności:konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjno - inżynieryjnej, sieci i instalacje elektryczne; - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300.000 zł. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA POTWIERDZENIA CO NAJMNIEJ 24 - MIESIĘCZNEJ GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY WEWNĘTRZNE ORAZ CO NAJMNIEJ 60 - MIESIĘCZNEJ GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY ZEWNĘTRZNE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie (zawarte w formularzu ofertowym), że spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie ma podstaw do jego wykluczenia z powodu nie spełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, z także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300.000 zł; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24.ust. 1, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na roboty budowlane wewnętrzne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pec.rsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach