Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ulicy Bogumińskiej 13 w Gorzycach dla potrzeb instytucji samorządowych Gminy Gorzyce - III etap - wykonanie robót budowlanych wewnątrz budynku wraz z zagospodarowaniem terenu wokół

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 44-350 Gorzyce, ul. Kościelna 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4513056 w.11
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Kościelna 15 15
    44-350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 032 4513056 w.11
    REGON: 00053465890927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ulicy Bogumińskiej 13 w Gorzycach dla potrzeb instytucji samorządowych Gminy Gorzyce - III etap - wykonanie robót budowlanych wewnątrz budynku wraz z zagospodarowaniem terenu wokół
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest określony w przedmiarze robót, Dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz na mapkach terenu stanowiących załączniki do siwz Zamówienie będzie obejmować roboty: - wewnętrzne  budowlane - instalacje wod.-kan., c,o., kotłownię - instalacje elektryczne, teletechniczne, alarmowe, komputerowe (z pominięciem robót wykonanych tj.: instalacji odgromowej, wew. linii zasilającej; oświetlenia schodów zew.,oświetlenia podjazdu do osób niepełnosprawnych oświetlenia nad wejściami do budynku) -zagospodarowanie terenu (budowlane) -oświetlenia zewnętrznego -kanalizację sanitarną z przepompwną ścieków -kanalizację deszczową w tym tylko: studzienki uliczne bet. w ilości 4 szt. oraz ściek liniowy przy bramie wjazdowej wraz z robotami niezbędnymi. W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać pozwolenie na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) dostarczą dokumenty określone w niniejszej SIWZ, b) spełniają warunki określone w Art. 22 ust.1 Ustawy p.z.p., c) wykażą się doświadczeniem przy robotach podobnych z rodzaju do przedmiotu zamówienia, tj ogólnobudowlanych typu realizacja -pod klucz- wraz z zagospodarowaniem terenu wartości co najmniej kosztorysu ofertowego, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie oferty wykonawcy metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy w trybie Art. 22 ust.1 Ustawy p.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz zamawiających, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wykonawcy winni wykazać się doświadczeniem przy robotach podobnych z rodzaju do przedmiotu zamówienia, tj ogólnobudowlanych typu realizacja -pod klucz- wraz z zagospodarowaniem terenu wartości co najmniej kosztorysu ofertowego). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat kwalifikacji, lat praktyki, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Właściwe uprawnienia budowlane proponowanego kierownika budowy/kierownika robót o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o specjalności elektrycznej oraz sanitarnej. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje odpowiednią osobą winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. 6. Zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy. 7. Dane o podwykonawcach. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast powyższych dokumentów składa dokumenty równoważne, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87, poz.603 ze zmianami). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach