Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
ul. Stary Rynek 1 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
REGON: 00059286800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
A. Wykonanie maksymalnie 290 projektów decyzji ustalających warunki zabudowy terenu miasta Płocka, dla którego nie ma miejscowego planu zagospodarowania. B. Wykonanie maksymalnie 60 projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu miasta Płocka, dla którego nie ma miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część A. Wykonanie maksymalnie 290 projektów decyzji ustalających warunki zabudowy terenu miasta Płocka, dla którego nie ma miejscowego planu zagospodarowania i uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w sprawach dotyczących wydania w/w decyzji do momentu, gdy staną się one decyzjami ostatecznymi w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego. Część B. Wykonanie maksymalnie 60 projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu miasta Płocka, dla którego nie ma miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w sprawach dotyczących wydania w/w decyzji do momentu, gdy staną się one decyzjami ostatecznymi w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: I.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. II.Posiadania wiedzy i doświadczenia. III.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone, tj.: a) urbanistą lub architektem IV.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt I musi spełniać każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt II mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. c) warunek określony w pkt III pkt 1 mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt IV mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy oraz w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy- Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy instalacji komputerowej wraz z jej zasilaniem elektrycznym w budynku przy al. Szucha 14 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj remontu budowlanego związanego z naprawą balkonów budynku mieszkalnego przy ulicy Banacha 20, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-121/2016
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj remontu i przebudowy pomieszczeń w celu utworzenia nowego laboratorium i pracowni studenckiej w Katedrze Biochemii i Chemii Klinicznej Wydziału Farmaceutycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-112/2016
Dodano: 2016-07-14 - dostawa makiet na wystawę główną Muzeum Warszawy w dwóch częściach
Dodano: 2016-06-03 - Opracowanie kompleksowej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej wraz z instalacjami i urządzeniami przeciwpożarowymi budynku Teatru Wielkiego-Opery Narodowej oraz wykonanie innych opracowań na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Dodano: 2016-05-30 - Kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją na przedszkole budynku przy ulicy Wojciechowskiego 13 w Warszawie Dzielnica Ursus
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stadionu miejskiego
Dodano: 2016-04-08 - PROJEKTY WYKONAWCZE TECHNOLOGII WIDOWISKOWEJ DLA ZADANIA MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ TEATRU ATENEUM IM. STEFANA JARACZA W WARSZAWIE
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z kosztorysami i przedmiarami robót budynku będącego pod ochroną Konserwatora Zabytków przy ul. Nowogrodzkiej 77 w Warszawie na potrzeby osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2015-11-03 - Budowa mikroinstalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie Gminy Sobolew
Dodano: 2015-09-08