Przetargi.pl
,, Szkoła Podstawowa Nr 1 w Górze- Poprawa jakości komunikacji pieszej- chodniki,,.

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,, Szkoła Podstawowa Nr 1 w Górze- Poprawa jakości komunikacji pieszej- chodniki,,.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poprawa jakości komunikacji pieszej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Górze wymaga następujących robót: - odtworzenia trasy w terenie, - rozebrania chodników z płyt chodnikowych na podsypce piaskowej, krawężników betonowych i obrzeży na ławie z piasku a także nawierzchni z trylinki na zjeździe do posesji, słupków ogrodzeniowych z cegły z odwozem gruzu poza teren budowy, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje chodników i zjazdu do posesji, - regulacji pionowej urządzeń naziemnych, - mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodników i zjazdu do posesji, - wykonania podbudowy z betonu kl. B-7,5 na zjeździe do posesji, - ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego wystającego i obniżonego na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeża betonowego wibroprasowanego 6x20 cm na ławie betonowej z oporem, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 6cm kolor szary na chodnikach, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm kolor czerwony na zjeździe do posesji, - ułożenia nawierzchni boiska z masy bitumicznej grub. 5cm, - wykonania słupów ogrodzeniowych z cegły oraz przęseł ogrodzenia z siatki w ramie z kątownika a także przestawienie istniejącej bramy i furtki. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zmiana organizacji ruchu, obsługę geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz sporządzenie projektu organizacji ruchu ,ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji, przedmiarach robót, STWiOR, stanowiących załącznik do SIWZ. UWAGA: W razie potrzeby na dzień rozpoczęcia roku szkolnego Wykonawca usunie z placu budowy ludzi, sprzęt oraz uporządkuje plac budowy . UWAGA: Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje w porozumieniu z Zamawiającym harmonogram rzeczowo- czasowy . Zamawiający zastrzega sobie prawo wpływu na kolejność wykonywania zakresu robót. Wartość zamówienia szacowano pon. kwot, o których mowa w art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. , Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu odstąpiono od żądania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , - dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, posiadającym właściwe uprawnienia wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, - wykonali w sposób należyty przynajmniej 1 robotę budowlaną z zastosowaniem nawierzchni w technologii kostki betonowej o powierzchni min. 600 m2 oraz przynajmniej 1 robotę budowlaną z zastosowaniem nawierzchni w technologii asfaltowej o pow. min. 290 m2. Warunek może również być spełniony w ramach jednej roboty. Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie właściwych oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 niniejszej specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;*) wg. wzoru zawartego w załączniku nr 4. Do wykazu należy załączyć kopie właściwych uprawnień oraz aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. *) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;*) -wykaz wykonanych robót budowlanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach