Przetargi.pl
1.Modernizacja i remont laboratorium analitycznego 2. Remont pomieszczeń informatyki

Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, ul. Szpitalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493 , fax. (033) 854 35 99
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Szpitalna 11 11
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, fax. (033) 854 35 99
    REGON: 00056903600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologiczny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1.Modernizacja i remont laboratorium analitycznego 2. Remont pomieszczeń informatyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Modernizacja i remont laboratorium analitycznego wg projektu budowlano -wykonawczego remontu pomieszczeń laboratorium analitycznego Śląskiego Szpitala Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego w Ustroniu oraz przedmiaru robót stanowiących załączniki do SIWZ . Zamawiający posiada Decyzję nr 745 z dnia 25.05.2009 r. Starosty Cieszyńskiego zatwierdzającą projekt budowlany oraz pozwolenie na remont części pomieszczeń biurowych szpitala wraz z ich zmianą sposobu użytkowania na laboratorium analityczne oraz wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 2. Remont pomieszczeń informatyki wg opisu technicznego oraz przedmiaru robót stanowiących załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku , gdy o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie , wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą warunku granicznego- spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.2 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie- co najmniej jedna realizacja o wartości min. 400.000 zł . 6.3 wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w tym min. Kierownik budowy 6.4 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6.3 wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował 6.5 dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 6.6 polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.7 opisy ( atesty) potwierdzające przeznaczenie n/w materiałów do zastosowania w placówkach służby zdrowia: 1.Wykładziny podłogowe - min. IV klasa ścieralności , odporność na działanie środków dezynfekujących 2.farby powierzchniowe lateksowe ścienne -zapewniające możliwość mycia i dezynfekcji ścian, dopuszczenie do stosowania w palcówkach służby zdrowia 3.przewody wentylacyjne - odporność na stosowanie środków dezynfekcyjnych. 6.8 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6.9 oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 6.10 Wypełniony druk Oferta wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi na podstawie przedmiarów robot, z zestawieniem materiału , robocizny i sprzętu oraz tabelą elementów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologiczny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach