Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg
- Adres: 43-450 Ustroń, ul. Szpitalna 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493 , fax. (033) 854 35 99
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka
ul. Szpitalna 11 11
43-450 Ustroń, woj. śląskie
tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, fax. (033) 854 35 99
REGON: 00056903600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologiczny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1.Modernizacja i remont laboratorium analitycznego 2. Remont pomieszczeń informatyki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Modernizacja i remont laboratorium analitycznego wg projektu budowlano -wykonawczego remontu pomieszczeń laboratorium analitycznego Śląskiego Szpitala Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego w Ustroniu oraz przedmiaru robót stanowiących załączniki do SIWZ . Zamawiający posiada Decyzję nr 745 z dnia 25.05.2009 r. Starosty Cieszyńskiego zatwierdzającą projekt budowlany oraz pozwolenie na remont części pomieszczeń biurowych szpitala wraz z ich zmianą sposobu użytkowania na laboratorium analityczne oraz wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 2. Remont pomieszczeń informatyki wg opisu technicznego oraz przedmiaru robót stanowiących załączniki do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku , gdy o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie , wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą warunku granicznego- spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.2 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie- co najmniej jedna realizacja o wartości min. 400.000 zł . 6.3 wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w tym min. Kierownik budowy 6.4 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6.3 wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował 6.5 dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 6.6 polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.7 opisy ( atesty) potwierdzające przeznaczenie n/w materiałów do zastosowania w placówkach służby zdrowia: 1.Wykładziny podłogowe - min. IV klasa ścieralności , odporność na działanie środków dezynfekujących 2.farby powierzchniowe lateksowe ścienne -zapewniające możliwość mycia i dezynfekcji ścian, dopuszczenie do stosowania w palcówkach służby zdrowia 3.przewody wentylacyjne - odporność na stosowanie środków dezynfekcyjnych. 6.8 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6.9 oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 6.10 Wypełniony druk Oferta wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi na podstawie przedmiarów robot, z zestawieniem materiału , robocizny i sprzętu oraz tabelą elementów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologiczny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27