Przetargi.pl
1. Wymiana stolarki okienno - drzwiowej na PCV , 2. Tynkowanie budynku i ogrodzenia - ocieplenie, w Publicznym Przedszkolu nr 11 ul. Wolności 8, w Ostrowie Wielkopolskim. Etap I 2009

Publiczne Przedszkole Nr 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 736 65 86
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole Nr 11
    ul. Wolności 8 8
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 736 65 86
    REGON: 25158947800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole-calineczka.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Wymiana stolarki okienno - drzwiowej na PCV , 2. Tynkowanie budynku i ogrodzenia - ocieplenie, w Publicznym Przedszkolu nr 11 ul. Wolności 8, w Ostrowie Wielkopolskim. Etap I 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. WYMIANA STOLARKI-OKIENNO DRZWIOWEJ NA PCV -ETAP I (2009): -wykucie z muru i wstawienie nowych okien antywłamaniowych - 19,581 m2; -wykucie z muru i wstawienie nowych okien z szybą obustronnie bezpieczną - 31,395 m2; -wykucie z muru i wstawienie nowych okien poddasza (bez zamka) - 5,685 m2; -obróbki wykańczające wokół okien - 32,958 m2. 2. TYNKOWANIE BUDYNKU I OGRODZENIA - OCIEPLENIE - ETAP I (2009): 2.1. Rozbiórka komina murowanego zewnętrznego, murku wolnostojącego i magazynu opału: -rozbiórka komina - 24,74 m3; -rozbiórka murku - 3,276 m3; -rozebranie stropodachu - 9,646 m3; -rozebranie murów - 32,239 m3; -rozebranie podłoża betonowego - 5,594 m3; -zasypanie wykopu - 132,633 m3; 2.2. Docieplenie ścian fundamentowych: -docieplenie ścian fundamentowych - 127,0 m2; -obsadzenie prefabrykowanych studzienek okiennych - 3,0 m2; -izolacja pionowa - 127 m2; 2.3. Docieplenie cokołu: -docieplenie cokołu - 67,753 m2; -opaska wokół budynku - 63,50 m2; 2.4. Prace uzupełniające: -nawierzchnia trawiasta - 60,0 m2; -przełożenie chodnika - 95,25 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 3.500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r.Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 Nr 171 poz.1058 ) 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie roboty ogólnobudowlane na kwotę nie mniejszą niż 150 000, 00 zł brutto; b) dysponuje osobą, która przejmie obowiązki kierownika budowy (osoba ta musi wykazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy (załącznik nr 7), 6. dokonali wizji lokalnej na obiekcie, 7. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w SIWZ poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt.VI siwz dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż wykonawca spełnia wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które przejmie obowiązki kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia, tj. jest czynnym członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do siwz, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do siwz, 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: wykonali 2 roboty ogólnobudowlane, związane z termomodernizacją obiektów, każda na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik nr 4 do siwz, 3. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 do siwz, C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 150 000 zł. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1.Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie A1,A2,A3,A5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przedszkole-calineczka.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach