Przetargi.pl
1. ROZBUDOWA BAZY EDUKACYJNEJ W GMINIE BUSKO-ZDRÓJ. ZADANIE II - BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŁACZKOWICACH, 2. TERMOMODERNIZACJA GMINNYCH OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOŁACZKOWICACH

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. ROZBUDOWA BAZY EDUKACYJNEJ W GMINIE BUSKO-ZDRÓJ. ZADANIE II - BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŁACZKOWICACH, 2. TERMOMODERNIZACJA GMINNYCH OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOŁACZKOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Część 1. ROZBUDOWA BAZY EDUKACYJNEJ W GMINIE BUSKO-ZDRÓJ. ZADANIE II - BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŁACZKOWICACH, Część 2. TERMOMODERNIZACJA GMINNYCH OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOŁACZKOWICACH. 1.1.Zakres prac budowlanych dot. części 1. ROZBUDOWA BAZY EDUKACYJNEJ W GMINIE BUSKO-ZDRÓJ. ZADANIE II - BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŁACZKOWICACH będzie obejmował m.in.: a) budowę obiektu składającego się z: dwóch sal wychowawczych na parterze i jednej na piętrze, dwóch pomieszczeń technicznych na parterze i piętrze, sali gimnastycznej na parterze, w zapleczu której znajdować się będą szatnie i umywalnie oraz pomieszczenie trenera wraz z częścią sanitarną, nowej klatki schodowej, dwukondygnacyjnego łącznika, łączącego salę gimnastyczną z istniejącą szkołą wraz z robotami wykończeniowymi oraz wykonaniem elewacji budynku b) wyposażenie budynku w następujące instalacje: - wodno-kanalizacyjną, - centralnego ogrzewania - gazową - elektryczną - wentylację grawitacyjną - wentylację mechaniczną poprzez wbudowanie 3 szt. wentylatorów dachowych z kontrolą ciągu DAS 315 c) budowę placu parkingowego dla samochodów osobowych, chodników i placów dla pieszych oraz drogi pożarowej przy obiekcie o nawierzchni z kostki brukowej d) budowę ogrodzenia e) rozbiórkę części istniejącego budynku dawnej rzeźni na dz. nr 1401 f) dostawę i montaż wyposażenia hali sportowej wg specyfikacji dostaw 1.2. Zakres prac budowlanych dot. części 2. TERMOMODERNIZACJA GMINNYCH OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOŁACZKOWICACH będzie obejmował m.in.: W ramach temomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej: a) ocieplenie fundamentów na głębokości 1m p.p.t. styrodurem o gr. 14 cm wraz z izolacją przeciwwilgociową bitumiczną powłokową kładzioną podwójnie oraz z otynkowaniem tynkiem II kategorii b) ułożenie bednarki uziemiającej c) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu o gr. 14 cm, metodą lekką-mokrą, tynkiem akrylowym - kolorystyka zgodnie z projektem d) ocieplenie ościeży warstwą styropianu o gr. 3 cm e) wykonanie cokołu z tynku mozaikowego na wysokość 0,5m f) wymiana parapetów zewnętrznych g) wymiana orynnowania (rury spustowe i rynny o średnicy 120mm) z blachy powlekanej h) wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich (pas podrynnowy, nadrynnowy) z blachy powlekanej gr. 0,5 mm i) wykonanie okapu dachu z konstrukcji drewnianej j) ocieplenie stropu nad piętrem warstwą granulatu wełny mineralnej o grubości 14 cm k) wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej SBS gr. 5,2mm l) otynkowanie kominów wraz z ich pomalowaniem w kolorze elewacji m) montaż instalacji odgromowej dachu n) wykonanie opaski wokół budynku o szer. 60cm z kostki prostokątnej o gr.6 cm w kolorze szarym wraz z obrzeżem chodnikowym o gr. 6 cm o) sprawdzenie drożności wentylacji grawitacyjnej oraz montaż stalowych malowanych kratek na kominach p) czyszczenie i malowanie balustrad q) czyszczenie i malowanie skrzynek rewizyjnych wraz z ich oznakowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami W ramach wykonana zamówienia Wykonawca musi uwzględnić wszystkie roboty demontażowe wraz z uporządkowaniem materiałów pochodzących z demontażu oraz ich wywiezieniem. Zatem wszystkie roboty demontażowe, odtworzeniowe i porządkowe należy uwzględnić w cenie oferty. W ramach wymiany instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej: a) demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami b) trasowanie przebiegu przewodów na ścianach i w kanałach c) przekucie otworów w ścianach i stropach d) wykucie bruzd w ścianach e) rozebranie istniejących rurociągów f) uzupełnienie tynkiem miejsc po demontażu wraz z pomalowaniem g) próby ciśnieniowe i płukanie instalacji h) demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe typu SAS NWG 12-100kW (zdemontowany kocioł nie należy do Wykonawcy - należy go dostarczyć we wskazane przez Zamawiającego miejsce) i) wyposażenie kotłowni z piecem gazowym jako źródło energii, przeznaczonym do ogrzewania istniejącego i projektowanego budynku j) budowę zbiornika na gaz płynny wraz z przyłączem gazowym od zbiornika do budynku Złomowanie materiałów pochodzących z demontażu (z wyjątkiem kotła) należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 84000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na wykonaniu nowych obiektów kubaturowych o charakterze sportowym wraz z wykonaniem instalacji, podając nazwę i adres inwestora obiektu zrealizowanego w ramach tego zamówienia. Wartość minimum jednego ze zrealizowanych zamówień winna wynosić co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto (bez wyposażenia w sprzęt sportowy), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 3) Zapewnią nadzór nad robotami przez wykwalifikowane kierownictwo. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a kierownik(cy) robót posiadał(li) uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elekto energetycznych; i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.), 4) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Informację banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby każdy z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w/w pkt 1 ppkt 1), 2) i 3) niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. f)Wykaz co najmniej 2 robót budowlanych wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący roboty budowlane polegające na wykonaniu co najmniej 2 zamówień obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu nowych obiektów kubaturowych o charakterze sportowym wraz z wykonaniem instalacji, podając nazwę i adres inwestora obiektu zrealizowanego w ramach tego zamówienia. Wartość minimum jednego ze zrealizowanych zamówień winna wynosić co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto (bez wyposażenia w sprzęt sportowy), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. g) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji z załączonymi uprawnieniami kierownika/ków/ robót w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) Informację banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) wykaz robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - według załącznika nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach