Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych zadania pn. Remont pomieszczeń przeznaczonych na szatnię personelu w przyziemiu budynku głównego COZL oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych zadania pn. Przebudowa instalacji gazowej - zmiana usytuowania punktów pomiaru gazu w budynku głównym COZL.

Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-090 Lublin, ul. Jaczewskiego 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7477511 , fax. 081 7478911
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej
    ul. Jaczewskiego 7 7
    20-090 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7477511, fax. 081 7478911
    REGON: 43121936000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych zadania pn. Remont pomieszczeń przeznaczonych na szatnię personelu w przyziemiu budynku głównego COZL oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych zadania pn. Przebudowa instalacji gazowej - zmiana usytuowania punktów pomiaru gazu w budynku głównym COZL.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres robót obejmuje wykonanie: 2.1. w zakresie zadania pn. Remont pomieszczeń przeznaczonych na szatnię personelu w przyziemiu budynku głównego COZL - robót budowlanych remontowych - robót instalacyjnych sanitarnych, wod.-kan. i ct - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - wymianę instalacji elektrycznej 2.2. w zakresie zadania pn. Przebudowa instalacji gazowej - zmiana usytuowania punktów pomiaru gazu w budynku głównym COZL - robót instalacyjno-budowlanych określonych w projekcie. UWAGA! Roboty, próby i odbiór instalacji gazowej należy wykonywać w godzinach od 16.30 do 22.00. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku Nr 4 do niniejszej SIWZ, zawierającym: 3.1.Projekt technologiczny 3.2.Projekt /rysunek/ instalacji wod.-kan. 3.3.Projekt instalacji wentylacji mechanicznej 3.4.Projekt instalacji elektrycznej 3.5.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 3.6.Przedmiary robót.: budowlanych, instalacji wod.-kan., instalacji ct, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej. Opisy pozycji oraz podstawy wyceny przedstawione w przedmiarach robót określają minimalny zakres czynności do wykonania dla poszczególnych wycen jednostkowych. Normy nakładów rzeczowych zapisane w kolumnie -podstawa- przedmiarów robót stanowią kod pozycji i nie są dla wykonawcy wiążące. Sposób kalkulacji ceny jednostkowej, jaki zastosuje wykonawca należy do jego wyłącznych kompetencji, z zastrzeżeniem zasad uczciwej konkurencji. Wykonawca kalkuluje cenę jednostkową na podstawie własnej wiedzy i doświadczenia. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń innych producen tów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe nie były gorsze, niż parametry i cechy wskazanych urządzeń. UWAGA: Prace będą prowadzone przy czynnym obiekcie i na czynnych instalacjach. Włączenie się w pracujące instalacje możliwe będzie tylko w ściśle określonych terminach i godzinach- wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. Dla zachowania bieżącego stanu sanitarnego pomieszczeń COZL remontowane pomieszczenia powinny być w należyty sposób zabezpieczone poprzez oddzielenie ich od miejsc pobytu pacjentów i świadczenia usług medycznych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacje sanitarne, c) instalacje elektryczne i elektroenergetyczne, - podstawa prawna: art. 14 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118.), posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego. 1.2. Wykazanie się co najmniej jedną wykonaną robotą budowlaną w zakresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w budynkach użyteczności publicznej , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.3. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających uprawnienia bez ograniczeń w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacje sanitarne c) instalacje elektryczne i elektroenergetyczne wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). W przypadku podania w wykazie osób, którymi wykonawca dopiero będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w budynkach użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy wykaz winien zawierać minimum 1 robotę w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. 2.1., 2.2. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.2.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 oraz 5, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.1.Wymagany w pkt. 2.1; 2.2; 4.1 dokument winien złożyć każdy wykonawca. 7.2.Pozostałe wymagane dokumenty, o których mowa w pkt.1.1;3.1; 3.2 mogą być złożone oddzielnie lub wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.3.Konsorcjum, jako całość spełni wymagane warunki, jeżeli z przedłożonych dokumentów, o których mowa w: a) pkt. 1.1.1; 2.1; 2.2; będzie wynikało, że żaden z sygnatariuszy umowy konsorcjum nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania odpowiednio na podstawie art.22 i art.24 ust. pkt.4-9., b) pkt.4.2 będzie wynikało, że każdy z sygnatariuszy umowy konsorcjum jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) 3.1; 3.2; będzie wynikało, że łącznie sygnatariusze umowy konsorcjum: - dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi wymienionymi w pkt.3.1, - wykonali w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w budynkach użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, o czym mowa w pkt. 3.2. 8.Dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( np. w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę. 10.W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z krajowego rejestru sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy. UWAGA! 1. Wszystkie powyższe dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej zapisanej stronie kserokopii za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego przedstawiciela umocowanego do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cozl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach