Przetargi.pl
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie Przebudowy dworca kolejowego Radom w zakresie określonym w dokumentacji projektowo-technicznej stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu oraz realizacją projektu zapewniającego ciągłość funkcjonowania dworca kolejowego.

PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe ogłasza przetarg

  • Adres: 00-681 Warszawa, ul. Hoża 63/67
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 47 41 561 , fax. 22 47 44 100
  • Data zamieszczenia: 2011-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe
    ul. Hoża 63/67 63/67
    00-681 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 47 41 561, fax. 22 47 44 100
    REGON: 00012680103797
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dworcekolejowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie Przebudowy dworca kolejowego Radom w zakresie określonym w dokumentacji projektowo-technicznej stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu oraz realizacją projektu zapewniającego ciągłość funkcjonowania dworca kolejowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie Przebudowy dworca kolejowego Radom w zakresie określonym w dokumentacji projektowo-technicznej stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu oraz realizacją projektu zapewniającego ciągłość funkcjonowania dworca kolejowego. Budynek dworca położony w Radomiu przy ul. Prażmowskiego 6 murowany, stropodach żelbetowy, instalacja: kanalizacyjna, wodociągowa, elektryczna, telefoniczna, centralnego ogrzewania. Powierzchnia całkowita budynku dworca - 2 559,94m?. Budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr 376/A/88 decyzja nr KL-II-5340a/376/88 z dnia 04.04.1988 r. Działka nr 3/91, 3/92, 1/2. KW nr 84573. 2. Roboty budowlane będą prowadzone przy konieczności zachowania odprawy podróżnych, z uwzględnieniem ich bezpieczeństwa oraz w sposób umożliwiający funkcjonowanie dworca w szczególności zapewniające nieprzerwane korzystanie z infrastruktury handlowej, kas biletowych, poczekalni, informacji, WC i przejść na dworcu oraz aktualnie użytkowanych pomieszczeń biurowych. 3. Wykonawca na czas prowadzenia robót budowlanych w budynku dworca uwzględni przeniesienie spółek PKP (Koleje Mazowieckie Sp. z o.o. w Warszawie i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Straż Ochrony Kolei w Warszawie) na II piętro budynku ( wymagania w Załączniku nr 9 do SIWZ). 4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona projekt nowego przyłącza wodociągowego dla potrzeb budynku dworca PKP w uzgodnieniu z Zamawiającym i po uzyskaniu zgody właściwych organów dokona jego realizacji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie toalet ogólnodostępnych na parterze oraz na antresoli (nr pom. 1.03, 1.04) w stanie developerskim tj. wymurowanie ściany, doprowadzenie instalacji elektrycznej do rozdzielni (bez rozdzielni), kanalizację sanitarną do każdego punktu, instalację wodną do każdego punktu, wentylację, SAP, DSO, ogrzewanie do każdego punktu z wyłączeniem grzejników. Zgodnie z dokumentacją projektową. 6. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania tymczasowych toalet ogólnodostępnych w postaci kontenerów. 7. Wykonawca na swój koszt wykona tymczasowe przyłącze mediów dla potrzeb dworca tymczasowego a tym samym również do toalet ogólnodostępnych kontenerowych. Roboty należy skoordynować z Wykonawcą toalet kontenerowych ogólnodostępnych. 8. Wykonawca na czas budowy opracuje projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót uzgodniony z Zamawiającym. 9. Wykonawca w terminie do 30 dni od daty przekazania placu budowy wykona dworzec tymczasowy z podłączeniem wszystkich niezbędnych instalacji koniecznych do prawidłowego jego funkcjonowania przy zachowaniu ciągłości obsługi podróżnych oraz niezbędne oznakowanie zgodnie z wytycznymi Inspektora Nadzoru, w tym szczególności oznakowanie dotyczące dworca tymczasowego oraz dojścia do kas, peronów, toalet itp. 10. Wykonawca dołoży starań, aby części budynku dworca PKP były użytkowane przez jak najdłuższy okres w trakcie trwania remontu (etapowanie robót). 11. Do obowiązków Wykonawcy, w zakresie realizacji robót w niniejszym zamówieniu , należy: a. Organizacja i zagospodarowanie miejsca realizacji przedmiotu umowy wraz z zapleczem. Wszelkie niezbędne zgody na dojazd do zaplecza i placu budowy oraz ewentualne uzgodnienia w zakresie organizacji dworca tymczasowego, zaplecza i placu budowy leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszt należy uwzględnić w cenie ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zajęcie peronu przylegającego do terenu budowy jest odpłatne - za zgodą i na warunkach zarządcy tj. PLK S.A., b. Zabezpieczenie miejsc, w tym oznakowanie i zabezpieczenie pomieszczeń i ich części, w których prowadzone będą prace przed dostępem osób trzecich, zapewniając bezpieczne korzystanie z pomieszczeń dworca przez osoby korzystające z niego, c. Zabezpieczenie własnym staraniem i na własny koszt terenu budowy i dworca tymczasowego wraz ze znajdującymi się na nim obiektami i urządzeniami, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, a także utrzymywanie w należytym porządku i stanie technicznym terenu budowy oraz drogi wykorzystywanej w celach transportowych na potrzeby budowy, d. Utrzymanie w okresie trwania robót budowlanych, tymczasowych obiektów dworcowych w zakresie konserwacji i eksploatacji. e. Wykonanie oznakowania tymczasowego robót tablicami informacyjnymi, utrzymanie go przez cały okres realizacji zamówienia, a także do jego demontażu po zakończeniu robót. f. Przygotowanie i umieszczenie w widocznym miejscu na okres realizacji robót informacji wizualnej obiektu dworca po jego przebudowie w formie uzgodnionej z Zamawiającym, g. Zapewnienie prawidłowego, bezkolizyjnego i bezpiecznego dostępu do peronów w trakcie trwania robót budowlanych, h. Zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. 12. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej mającymi zastosowanie przy wykonywaniu robót i robót konserwatorskich pod nadzorem Konserwatora Zabytków oraz wymaganiami SIWZ i umowy. 13. Wykonawca zapewni sobie źródło energii elektrycznej we własnym zakresie na okres wykonywania robót oraz dostęp do wody. Na potrzeby inwestycji istnieje możliwość podpisania umowy ze spółką PKP Energetyka na dostawę energii elektrycznej, a na dostawę wody z PKP S.A. w Warszawie (Oddział Dworce Kolejowe). 14. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. 2010r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 15. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji materiałów rozbiórkowych tj. wszelkich materiałów, urządzeń, elementów konstrukcji czy wyposażenia budynku powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, wyburzeniowych itp. Materiały, które decyzją inspektora Nadzoru nie będą podlegać utylizacji Wykonawca zobligowany jest do składu w miejscu przez niego wskazanym. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejących urządzeń (np.: tablic, itp) wskazanych przez Inspektora Nadzoru lub pełnomocnego przedstawiciela Zamawiającego w sposób umożliwiający ponowne ich uruchomienie i funkcjonowanie po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie informacji wizualnej dynamicznej - LCD ( tablice przyjazdy - odjazdy pociągów). 18. Wszystkie uszkodzenia i/lub wady nie zauważone podczas wizji lokalnej przedmiotu zamówienia a stwierdzone po jego wykonaniu zostaną naprawione na koszt Wykonawcy, przy czym Wykonawca przywróci stan sprzed uszkodzenia, tak aby uzyskać akceptację właściciela nieruchomości i/lub instytucji przeprowadzającej inspekcję. 19. Wykonawca udzieli rękojmi oraz gwarancji jakości w zakresie elementów i materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz robocizny na okres co najmniej 5 lat liczony począwszy od dnia ostatecznego odbioru. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest równocześnie wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 81 1140 1010 0000 3523 8600 1007, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie przetargowe nr D7b-223/5-1/2011. Zamawiający wymaga kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium, który należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w którejś z form wskazanych w pkt VIII.3. b do e, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie moment rejestracji złożenia dokumentu w siedzibie jednostki Zamawiającego: PKP SA Oddział Dworce Kolejowe w Warszawie, 00-861 Warszawa, ul. Hoża 63/67, Sekretariat p. IV; pok.428, Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 6. Zamawiający, zgodnie z art.46 ust.4a i 5 Ustawy, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: A. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, B. Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dworcekolejowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach