Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg
- Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
- Data zamieszczenia: 2014-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
Ul. Drewnowska 5 5
91-002 Łodź, woj. łódzkie
tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
REGON: 10161009700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/42/2014Remonty lokali socjalnych w podziale na 7 części w nieruchomościach przy: ul. Rybna 16 m.12,ul.Piwna 53 m.23,ul. Piwna 53 m.7-cz.1;ul. Wojska Polskiego 14 m.21,ul. Wojska Polskiego 3m.8-cz.2;ul.Wojska Polskiego 40m.3,ul. Wojska Polskiego 47m.1,ul. Wojska Polskiego 19m.22-cz.3;ul. Wielkopolska 74m.6,ul. Limanowskiego 135m.14a, ul. Pola 38a m.7-cz.4;ul. Powstańców Wielkopolskich 6m.11/12,ul. Limanowskiego 28m.53-cz.5;ul. Franciszkańska 34m.27/28,ul. Wojska Polskiego 90m.11,ul. Młynarska 5/7m.21-cz.6;ul. Wojska Polskiego 66m.1,ul. Okulickiego 12m.2,ul. Jesionowa 6m.9-cz.7;wŁodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali socjalnych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w nieruchomościach: Część 1 ul. Rybna 16 m. 12, ul. Piwna 53 m. 23 i ul. Piwna 53 m. 7 część 2 ul. Wojska Polskiego 14 m. 21, Wojska Polskiego 3 m. 8 część 3 ul. Wojska Polskiego 40 m. 3, ul. Wojska Polskiego 47 m.1 i ul. Wojska Polskiego 19 m.22 część 4 ul. Wielkopolska 74 m. 6, ul. Limanowskiego 135 m. 14a i ul. Pola 38a m. 7 część 5 ul. Powstańców Wielkopolskich 6 m. 11/12, ul. Limanowskiego 28 m. 53 część 6 ul. Franciszkańska 34 m. 27/28, ul. Wojska Polskiego 90 m. 11 i ul. Młynarska 5/7 m.21 część 7 ul. Wojska Polskiego 66 m. 1, ul. Okulickiego 12 m. 2 i ul. Jesionowa 6 m. 9 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia. Zakres robót: 1. Zbijanie odparzonych tynków. 2. remont lub wymiana - podłóg 3. Uzupełnianie tynków wewnętrznych 4. Wymiana stolarki okiennej 5. Wymiana lub naprawa drzwi wejściowych do pomieszczeń lub wewnętrznych 6. Naprawa okien w pomieszczeniach (dopasowanie skrzydeł, wymiana oliwek, mocowanie i wymiana zawiasów, dorabianie elementów skrzydeł), pasowanie skrzydeł do ościeżnic. 7. Szklenie skrzydeł okiennych i drzwiowych w pomieszczeniach. 8. Naprawa lub wymiana zamków i klamek w pomieszczeniach. 9. Naprawa ścianek działowych w pomieszczeniach. 10. Dostarczanie pieców i kuchni węglowych do lokali wraz z podłączeniem. 11. Drobna naprawa wentylacji grawitacyjnej, kominów. 12. Obsadzenie kratek wentylacyjnych, drzwiczek w ścianach z cegieł. 13. Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek. 14. Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni. 15. Dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej i drzwiowej, ścianek i szafek z przygotowaniem pod malowanie. 16. Wymiana instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby szczelności, 17. Wymiana instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem stosownych pomiarów. 18. Wymiana instalacji wod-kan wraz z wymianą osprzętu. 19. Wymiana kuchni gazowej wraz z próbami szczelności. 20. Odgrzybianie ścian metodą smarowania. 21. Drobne prace z prefabrykatów G-k. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia - min. 36 miesiący oraz 60 miesięcy na stolarkę PCV od daty odbioru robót; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26