Przetargi.pl
ZP/38/2014 NA Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej, sanitarnej i elektrycznej w nieruchomości przy: ul. Drukarskiej 4 m 6/7 w Łodzi

Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
    Ul. Drewnowska 5 5
    91-002 Łodź, woj. łódzkie
    tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
    REGON: 10161009700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/38/2014 NA Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej, sanitarnej i elektrycznej w nieruchomości przy: ul. Drukarskiej 4 m 6/7 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w nieruchomości przy ul. Drukarskiej 4 m 6/7 zakres robót polegał będzie na: 1. Zbijaniu odparzonych tynków. 2. remont lub wymiana - podłóg 3. Uzupełnianiu tynków wewnętrznych 4. Wymianie stolarki okiennej 5. Wymianie lub naprawie drzwi wejściowych do pomieszczeń lub wewnętrznych 6. Naprawie okien w pomieszczeniach (dopasowanie skrzydeł, wymiana oliwek, mocowanie i wymiana zawiasów, dorabianie elementów skrzydeł), pasowaniu skrzydeł do ościeżnic. 7. Szkleniu skrzydeł okiennych i drzwiowych w pomieszczeniach. 8. Naprawie lub wymianie zamków i klamek w pomieszczeniach. 9. Naprawie ścianek działowych w pomieszczeniach. 10. Dostarczaniu piecy i kuchni węglowych do lokali wraz z podłączeniem. 11. Drobnej naprawie Wentylacji grawitacyjnej, kominów. 12. Obsadzeniu kratek wentylacyjnych, drzwiczek w ścianach z cegieł. 13. Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek 14. Dwukrotnym malowaniu tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni. 15. Dwukrotnym malowaniu farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej i drzwiowej, ścianek i szafek z przygotowaniem pod malowanie. 16. Wymiana instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby szczelności, 17. Wymiana instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem stosownych pomiarów 18. Wymiana instalacji wod-kan wraz z wymianą osprzętu. 19. Wymiana kuchni gazowej wraz z próbami szczelności. 20. Odgrzybianie ścian metodą smarowania. 21. Drobne prace z prefabrykatów G-k W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia - min. 36 miesiące oraz 60 miesięcy na stolarkę PCV od daty odbioru robót; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach