Przetargi.pl
ZP/26/2015 NA Wykonanie remontu lokali socjalnych i pomieszczeń tymczasowych w Łodzi w podziale na 8 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej

Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-024 Łodź, ul. Wielkopolska 53
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
  • Data zamieszczenia: 2015-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
    ul. Wielkopolska 53 53
    91-024 Łodź, woj. łódzkie
    tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
    REGON: 10161009700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/26/2015 NA Wykonanie remontu lokali socjalnych i pomieszczeń tymczasowych w Łodzi w podziale na 8 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali socjalnych i pomieszczeń tymczasowych w Łodzi w podziale na 8 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej zgodnie z przedmiarami robót, kosztorysami nakładczymi, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. część 1 (lokale socjalne) 1. ul. Limanowskiego 80 m. 31 2. ul. Okulickiego 12 m.2 3. ul. Łagiewnicka 33 m.18 4. ul. Berka Joselewicza 8 m.2 część 2 (lokale socjalne) 1. ul. Berka Joselewicza 6a m. 1 2. ul. Berka Joselewicza 6 m.7a 3. ul. Franciszkańska 13 m.22 część 3 (lokal socjalny) 1. ul. Urzędnicza 24 m. 31 część 4 (lokale socjalne) 1. ul. Limanowskiego 28 m. 11 część 5 (lokale socjalne) 1. ul. Urzędnicza 24 m. 23/24 2. ul. Urzędnicza 24 m. 6 część 6 1. ul. ul. Jesionowa 4 m.6 (lokal socjalny) 2. ul. Wersalska 3 m.9 (pomieszczenie tymczasowe) część 7 (lokale socjalne) 1. ul. Bojowników Getta W-go 14 m.12 2. ul. Bojowników Getta W-go 14 m.23 3. ul. Wojska Polskiego 13 m.25 4. ul. Wojska Polskiego 19 m.6 część 8 (pomieszczenia tymczasowe) 1. ul. Malinowa 16 m. 4 2. ul. Wrześnieńska 52 m.44 Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót oraz kosztorysach nakładczych stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane części zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ - kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SIWZ - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesiące, na stolarkę okienną 60 mies. d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: dla CZĘŚCI 1- 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł ) dla CZĘŚCI 2- 1100,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł) dla CZĘŚCI 3- 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł zł) dla CZĘŚCI 4- 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście zł) dla CZĘŚCI 5- 1000,00 zł (słownie: tysiąc zł) dla CZĘŚCI 6- 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście zł) dla CZĘŚCI 7- 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł) dla CZĘŚCI 8- 300,00 zł (słownie: trzysta zł) 2.Wykonawca wnosi wadium (winno być na koncie Zleceniodawcy) przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 13.2. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w: 3.1.pieniądzu; 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. gwarancjach bankowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: GETIN BANK S.A. Oddział Regionalny GETIN BANK w Łodzi 98 1560 0013 2376 1551 8000 0005 z zaznaczeniem: wadium - przetarg ZP/26/2015 część - kwota 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 6.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach