Przetargi.pl
ZP/01/2012 Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach należących do Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk w Gdańsku

Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 80-802 Gdańsk, ul. Gradowa 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 300 08 42 , fax. 58 742 15 13
  • Data zamieszczenia: 2012-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
    ul. Gradowa 6 6
    80-802 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 300 08 42, fax. 58 742 15 13
    REGON: 19057266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/01/2012 Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach należących do Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach należących do Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk w granicach wg załącznika nr A do SIWZ - mapka poglądowa, w następującym zakresie: 3.1.1. ZAKRES PODSTAWOWY ( powierzchnia użytkowa 1 450 m2j) dotyczy obiektów: Magazyn Prochowy 1 (obiekt biurowy) -Willa, Kaponiera Południowa, Niskie Czoło Kurkowe, Wysokie Czoło Kurkowe. 3.1.2. ZAKRES DODATKOWY ( powierzchnia użytkowa 2 193 m2 do użytkowania w II połowie 2012 roku) dotyczy obiektów: Koszary Schronowe, Galeria Strzelecka, Przybudówka przed Galerią Strzelecką(34A), Poterna do Baterii Moździerzy, Bateria Moździerzy). 3.2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 3.2.1. Usługa utrzymania czystości w obiektach wystawienniczych będzie świadczona codziennie od poniedziałku do niedzieli, Zgodnie z częstotliwością określoną w załączniku nr B. 3.2.2. Usługa utrzymania czystości w obiekcie biurowym będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku po godzinie 15.45, zgodnie z częstotliwością określoną w załączniku nr B. 3.2.3. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy materiałów i środków niezbędnych do wykonania usługi sprzątania oraz utrzymania w/w pomieszczeń w należytej czystości, takich jak: papier toaletowy, ręczniki, mydło w płynie, odświeżacze powietrza, środki czyszczące itd. 3.2.4. Usługa będzie wykonywana przez co najmniej 4 osoby, które pozostają w dyspozycji wykonawcy, zgodnie ze złożoną ofertą. 3.2.5. Zmiana personelu, o którym mowa w pkt.3.3.4 będzie możliwa w następującej sytuacji: a. na żądanie zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; b. na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami. 3.2.6. Zobowiązania wykonawcy: a) Wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby wykonujące zamówienie będą posiadały przeszkolenie bhp i ppoż; b) Wykonawca zobowiązany jest respektować przepisy praw pracy(zawieranie umów o pracę, przestrzeganie praw pracownika), przepisów prawa cywilnego(zawieranie umów cywilnoprawnych), przepisów prawa cywilnego, przepisy dotyczące systemu ubezpieczeń społecznych; c) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji związanych z działalnością zamawiającego jakie pracownicy wykonawcy mogą uzyskać podczas wykonywania usług będących przedmiotem umowy; d) W przypadku zauważenia w trakcie wykonywania usługi sprzątania usterek technicznych, pracownicy wykonawcy mają obowiązek powiadomić o tych nieprawidłowościach wyznaczonych pracowników zamawiającego e) W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty, wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów wykonania dodatkowej karty, zgodnie z cennikiem przedstawionym przez zamawiającego, należność za wykonanie dodatkowej karty zostanie potrącona z najbliższej faktury; f) W przypadku zagubienia lub zniszczenia otrzymanego klucza, duplikat zostanie udostępniony na podstawie pisemnego zgłoszenia, a koszty wymiany zamka, dorobienie do niego odpowiedniej ilości kluczy pokryje wykonawca, należność za wykonanie zostanie odliczona od najbliższej faktury. g) Wykonawca oświadcza, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia na kwotę co najmniej 300 000 zł i będzie je kontynuował przez cały czas trwania umowy. Nieprzedłużenie ubezpieczenia i nieprzedłożenie zamawiającemu odpowiedniej polisy stanowi podstawę do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. Kopia polisy stanowi załącznik do umowy. h) Odpowiedzialność wykonawcy za straty w mieniu zamawiającego (powstałe w trakcie wykonywania czynności wynikających z umowy) ustala się na podstawie: 1. protokołu ustalającego okoliczności powstania szkody sporządzonego przy udziale stron umowy, 2. udokumentowanej wartości mienia utraconego (dokumentuje zamawiający), 3. rachunku za poniesione straty w postaci noty obciążeniowej, 4. wyplata odszkodowania na rzecz zamawiającego następować będzie w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej noty obciążeniowej. 3.4. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr B, załącznik nr C i załącznik nr D do niniejszej specyfikacji 3.5. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja organizacji sprzątania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hewelianum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach