Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, cateringowych i turystycznych w ramach projektu: Aktywność- mój atut współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji- projekty systemowe, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. św. Anny 57
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 874 12 95 , fax. 0-46 874-02-80
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach
    ul. św. Anny 57 57
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 0-46 874 12 95, fax. 0-46 874-02-80
    REGON: 00528101500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsbrzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, cateringowych i turystycznych w ramach projektu: Aktywność- mój atut współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji- projekty systemowe, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, cateringowych i turystycznych dla uczestników projektu: Aktywność- mój atut współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje 2 części: Część I. ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE INSTRUMENTÓW AKTYWNEJ INTEGRACJI A: Trening umiejętności psychospołecznych W treningu weźmie udział 20 osób, którzy powinni zostać podzieleni na dwie grupy po 10 osób. Trening powinien trwać 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna 45 min.) dla każdej z grup. Trening będzie zawierał następujące zagadnienia: motywowanie do działania, określenie warunków efektownej zmiany, ustalenie najważniejszych ról społecznych i podstawowych umiejętności przydatnych w radzeniu sobie w życiu codziennym i ich rozwijanie. Zajęcia będą również obejmować tematykę komunikacji interpersonalnej oraz rozwiązywania konfliktów. B: Szkolenia z doradcą zawodowym W szkoleniu weźmie udział 20 osób, którzy powinni zostać podzieleni na dwie grupy po 10 osób. Trening powinien trwać 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna 45 min.) dla każdej z grup. Szkolenia z doradcą zawodowym będą obejmowały następującą tematykę: korzyści płynące z zatrudnienia, a także badanie słabych i mocnych stron, przygotowanie CV i listu motywacyjnego. C: Indywidualne sesje motywacyjne W indywidualnych sesjach weźmie udział 20 osób. Łącznie obejmuje 100 godzin zegarowych dla wszystkich uczestników projektu. Dla każdego uczestnika zaplanowano 5 godzin zegarowych indywidualnego wsparcia. Sesje te mają na celu rozbudzanie motywacji i pobudzanie aktywności zawodowej i społecznej. D: Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym W indywidualnych spotkaniach weźmie udział 20 osób. Łącznie obejmuje 100 godzin zegarowych dla wszystkich uczestników projektu. Dla każdego uczestnika zaplanowano 5 godzin zegarowych indywidualnego doradztwa zawodowego. Spotkania mają na celu rozbudzanie motywacji do zmiany sytuacji zawodowej i poszukiwania zatrudnienia. CZĘŚĆ II: ZORGANIZOWANIE DZIAŁAŃ O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM A: Wyjazd do kina 2 wyjazdy do kina dla 20 uczestników projektu, 20 osób towarzyszących i 3 osoby z kadry (wrzesień, grudzień 2012 r.). W ramach zadania poniesione zostaną koszty dojazdu, posiłków (ciepły posiłek) i bilety do kina. B: Przygotowanie spotkania wigilijno - podsumowującego i podarunków dla uczestników projektu W ramach spotkania zaplanowano organizację spotkania wigilijnego, które będzie miało również charakter podsumowania udziału uczestników w projekcie. Uczestnikom należy zapewnić podarunki, które będą zawierały artykuły spożywcze- kawa rozpuszczalna, herbata, cukier, olej, konserwy w puszkach, makaron, pierogi, wędlina, margaryna, ser żółty, ryż sypany; artykuły chemiczne- proszek do prania 5 kg; artykuły kosmetyczne: szampon do włosów, mydło, maszynki do golenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbrzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach