Przetargi.pl
Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjno - transportowych na potrzeby plenerów plastycznych organizowanych w ramach projektu pn Studio reklamy - TOR do kariery Usługa jest realizowana w ramach projektu pn. Studio reklamy - TOR do kariery Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Natalii Gąsiorowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 93-533 Łódź, ul. Astronautów 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 681 49 77 , fax. 42 681 46 88
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Natalii Gąsiorowskiej
    ul. Astronautów 19 19
    93-533 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 681 49 77, fax. 42 681 46 88
    REGON: 00018215900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjno - transportowych na potrzeby plenerów plastycznych organizowanych w ramach projektu pn Studio reklamy - TOR do kariery Usługa jest realizowana w ramach projektu pn. Studio reklamy - TOR do kariery Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarsko - restauracyjno - transportowych dla dwóch 30 - osobowych grup uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Łodzi oraz 6 opiekunów (łącznie dla 66 osób) podczas dwóch plenerowych warsztatów plastycznych organizowanych w ramach projektu pn. Studio reklamy - TOR do kariery realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Plenery plastyczne organizowane będą w dwóch terminach: a) we wrześniu 2012 roku - dla maksymalnie 30 osób oraz trzech opiekunów, b) we wrześniu 2013 roku - dla maksymalnie 30 osób oraz trzech opiekunów. 3. Każdy z plenerów trwał będzie 4 dni. Dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą. Zamawiający przewiduje wyjazd z Łodzi w sobotę lub niedzielę albo też powrót do Łodzi w piątek lub sobotę. 4. Miejsce świadczenia usługi: teren województwa łódzkiego. 5. Zakres przedmiotu zamówienia dla każdego z plenerów obejmuje: a) zapewnienie miejsca do przeprowadzenia plenerowych warsztatów plastycznych jednocześnie dla 30 osób na terenie ośrodka/hotelu lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie. W miejscu przeprowadzenia pleneru powinny znajdować się zabudowania, a także jezioro lub rzeka lub staw lub las lub park. b) zapewnienie 3 noclegów dla 33 osób w ośrodku/hotelu w pokojach dwu, trzy lub czteroosobowych z łazienkami (z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zapewnić wystarczającą liczbę pokoi dla umieszczenia w osobnych pokojach chłopców i dziewcząt, których liczba zostanie podana najpóźniej na 2 dni przed terminem wyjazdu), c) zapewnienie na terenie hotelu/ośrodka, w którym zakwaterowani zostaną uczestnicy sali konferencyjnej odpowiednio dostosowanej do ilości uczestników oraz w której będą warunki do wykonywania prac plastycznych d) zapewnienie pomieszczenia do magazynowania materiałów i gotowych prac plastycznych gwarantującego bezpieczne ich przechowywanie (odpowiednia temperatura i wilgotność powietrza), e) zapewnienie pełnego wyżywienia dla wszystkich uczestników pleneru i opiekunów tj. obiadu i kolacji w dniu przyjazdu, śniadań, dwudaniowych obiadów z deserem i napojami oraz kolacji w dniach trwania pleneru, a podczas przerw w trakcie zajęć: soki, woda mineralna, owoc, kruche ciastka 6. Posiłki powinny obejmować: a) dwudaniowy obiad z deserem i napojami - co najmniej, w przeliczeniu na jedna osobę: zupa - 300 ml., mięso różne - 100 - 150 g. po przygotowaniu, ziemniaki/ryż/makaron/kasza - 200 g., gotowane jarzyny 150g., surówki różne - 150 g, soki, woda mineralna, kawa, herbata bez ograniczeń, b) śniadanie - co najmniej, w przeliczeniu na jedną osobę: pieczywo 150g, parówki 30g., jajecznica z 2 jaj, wędliny różne 80g, sery różne 50 g., masło 30 g., dżemy 40 g, płatki śniadaniowe, mleko ciepłe i zimne, miód, warzywa, świeże, soki, woda mineralna, kawa, herbata, c) kolacja - co najmniej, w przeliczeniu na jedną osobę: danie główne w formie gorącego posiłku - 250 g, pieczywo 100g., masło 20g., wędliny różne 50 g., sery różne 30 g., świeże warzywa, - 100 g, kawa, herbata, soki, woda mineralna bez ograniczeń 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dowozu uczestników wraz z bagażem z Łodzi (ul. Astronautów 19) do miejsca, w którym odbywał się będzie plener i z powrotem autokarem dostosowanym do liczby zgłoszonych osób. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wizytę Policji przed odjazdem autokaru zarówno z Łodzi jak i z miejsca zakwaterowania w celu sprawdzenia sprawności pojazdu oraz trzeźwości kierowcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić transport wszelkich materiałów oraz przyborów niezbędnych do prowadzenia i uczestnictwa w zajęciach, chyba że Wykonawca dysponuje takimi przyborami w miejscu, w którym zorganizowany będzie plener. W takim przypadku Zamawiający może wyrazić zgodę na udostępnienie przyborów przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach