Przetargi.pl
Zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w istniejącym budynku przy ul. Kochanowskiego 1, zagospodarowanym w części jako środowiskowy Dom Samopomocy i w części jako Dom Harcerza

Gmina Chełmek ogłasza przetarg

  • Adres: 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 033 8449019
  • Data zamieszczenia: 2014-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
    ul. Krakowska 11 11
    32-660 Chełmek, woj. małopolskie
    tel. 033 8449040, 8449000, fax. 033 8449019
    REGON: 00052776000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w istniejącym budynku przy ul. Kochanowskiego 1, zagospodarowanym w części jako środowiskowy Dom Samopomocy i w części jako Dom Harcerza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w istniejącym budynku przy ul. Kochanowskiego 1, zagospodarowanym w części jako środowiskowy Dom Samopomocy i w części jako Dom Harcerza. Zamówienie realizowane będzie w systemie dwuletnim. Rozpoczęcie inwestycji nastąpi w roku 2014 a zakończenie 20 marca roku 2015 r. Harmonogram i technologię wykonywanych prac należy skonstruować w taki sposób aby prace zewnętrzne wymagające dobrych warunków atmosferycznych wykonane były w odpowiednim czasie. Istnieje możliwość ogrzewania budynku z istniejącego źródła ciepła /wymiennikownia/ Wielkość finansowania na rok 2014 jest określona i wynosi 199 650 zł brutto. Pozostała kwota płatna w 2015 r. Fakturowanie częściowe dopuszczone do 80% kwoty umownej. Zakres zamówienia obejmuje Dom Harcerza. /część północna/ Zasadniczymi elementami projektu są: - roboty rozbiórkowe otworów drzwiowych i okiennych, - roboty rozbiórkowe warstw posadzkowych, -roboty rozbiórkowe wiaty przylegającej do budynku Domu Harcerza, - roboty remontowe związane z ociepleniem pokrycia dachowego oraz montażem naświetli dachowych, -wykonanie dodatkowych kominów, -wykonanie sufitów podwieszanych roboty związane z wykonaniem ścian działowych w celu wydzielenia pomieszczeń - roboty wykończeniowe, - roboty związane z przebudową instalacji sanitarnych w zakresie wynikającym z projektowanej przebudowy. - roboty związane z przebudową instalacji elektrycznych w zakresie wynikającym z projektowanej przebudowy (zakres pokazują schematy zawarte w katalogu schematy instalacji elektrycznych) - roboty budowlane związane z przebudową wejść do budynku . - roboty związane z budową schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem, - roboty związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej lub jej przesunięciem w inne miejsce, -roboty związane z izolacją i dociepleniem fundamentów oraz dociepleniem i otynkowaniem pozostałej części ścian budynku (w ofercie należy uwzględnić fakt zmniejszenia powierzchni fundamentów i ścian do docieplenia o zrealizowany w I -szym etapie zakres ściany od strony ul. Kochanowskiego). Do przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić wymienione w dokumentacji wyposażenie dotyczące części harcerskiej. Zagospodarowanie terenu wokół budynku dotyczy tylko części bezpośrednio związanej z Domem Harcerza - komunikacja (wjazd i dojścia). Dołączone do dokumentacji przedmiary robót są elementem pomocniczym w określaniu wartości robót. Materiałem podstawowym do określania wartości jest projekt budowlany. Wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo -finansowy na zaproponowaną cenę. Podstawą zapłaty cząstkowej będzie wykonanie w całości zakresu poszczególnych etapów wg załączonego harmonogramu zakończonego bezusterkowym protokołem odbioru robót, potwierdzonym przez inspektora nadzoru. W przypadku zniszczenia podczas budowy jakichkolwiek elementów infrastruktury zewnętrznej Wykonawca dokona jej naprawy na własny koszt. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do realizacji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną c) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, d) wykonania i utrzymywania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas realizacji robót, e) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. f) koszty związane z usunięciem odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja ), g) koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie nieczystości, dozorowanie), uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót, UWAGA! 1/ Wszystkie materiały użyte przy realizacji zadania winny być I klasy jakości i posiadać odpowiednie atesty. 2/ Kolorystykę materiałów wykończeniowych należy w trakcie wykonawstwa uzgodnić z Zamawiającym. 3/ Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do tych, które w dokumentacji technicznej zostały opisane poprzez wskazanie nazwy producenta lub znaku handlowego, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych od opisywanych przez Zamawiającego. Akceptacja Zamawiającego nastąpi po przedłożeniu dokumentów potwierdzających zachowanie tych parametrów. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty zmian poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach